تاریخ انتشار : جمعه 9 دسامبر 2016 - 20:14
کد خبر : 6531

تجلیل معاون وزیر از مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران

تجلیل معاون وزیر از مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران

سیدظهیرالدین پورالحسینی با بیان اینکه در ارزیابی پروژه مهر همه شهرستانها ومناطق استان به رتبه عالی ، خیلی خوب وخوب رتبه بندی شده اند گفت: شهرستان گچساران با کسب ۹۸ درصد امتیازات رتبه عالی را کسب وبیشترین امتیاز را درسطح استان به خود اختصاص داد که این موفقیت حاصل تلاش جمعی همه همکاران در آموزش وپرورش گچساران بود.

نسیم دنا : درهمایش تجلیل از برترین های علمی استان در عرصه ملی با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از مدیر آموزش و پرورش شهرستان گجساران به عنوان شهرستان برتر در اجرای پروژه مهر ۹۶-۹۵ تجلیل شد.در این همایش که با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد از ۱۵۰ نفر از برترین های ملی در دو بخش دانش آموزی وفرهنگیان تجلیل به عمل آمد.

1-6

مدیر آموزش و پرورش شهرستان  گجساران و رئیس پروژه مهر این شهرستان گفت: فعالیت‌های ستادهای پروژه مهر به منظور آماده‌سازی مطلوب برای  بازگشایی  به موقع سال تحصیلی جدید بوده که هر سال در تابستان انجام می‌شود.

سید سیدظهیرالدین پورالحسینی پروژه مهر را کلیدی ترین کار آموزش پرورش دانست وگفت: برنامه‌های سازماندهی نیروها، ساماندهی فضاهای فیزیکی، تعمیر و زیباسازی مدارس، رنگ آمیزی،اجرای برنامه‌های آغازین مدارس برای سال تحصیلی از مهمترین برنامه های پروژه مهر در آموزش وپرورش  این شهرستان بود که به خوبی اجرا شد.

وی  گفت : بر اساس ارزیابی های وزارت آموزش وپرورش آموزش وپرورش شهرستان گچساران در پروژه مهر امسال رتبه عالی را  کسب کرد.

وی با بیان اینکه در ارزیابی پروژه مهر  همه شهرستانها ومناطق استان به رتبه عالی  ، خیلی خوب وخوب رتبه بندی شده اند گفت: شهرستان گچساران با کسب ۹۸ درصد امتیازات رتبه عالی را کسب  وبیشترین امتیاز را درسطح استان به خود اختصاص داد که این موفقیت حاصل تلاش  جمعی همه همکاران در آموزش وپرورش گچساران بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان  گجساران با اشاره به اینکه دانش آموزان وفرهنگیان شهرستان گجساران در سال تحصیلی گذشته در عرصه ملی خوب درخشیدند گفت: در ارزیابی کشوری برنامه تعالی مدیریت آموزشگاهی ،جشنواره الگوهای برتر تدریس ،اجرای برنامه های کیفیت بخشی گروههای آموزشی و جشنواره مهارتهای هنری وهنرهای تجسمی فرهنگیان ودانش آموزان این شهرستان رتبه های اول تا سوم کشوری را بدست آوردند.

پورالحسینی  افزود : در کنکور سراسری  نیز ۶ نفر از دانش آموزان این شهرستان رتبه  دو رقمی  را  در آزمون سراسری بدست آوردند که امیدواریم با بسترسازی به عمل آمده وبرگزاری کلاس های تقویتی وبنیه علمی کنکور شاهد موفقیتهای بیشتر دانش آموزان این شهرستان درکنکور سراسری سال آینده باشیم.

وی از عزم راسخ مدیریت آموزش وپرورش شهرستان گجساران برای ارتقاء کیفیت آموزشی در این شهرستان خبردادوگفت: با بازدید میدانی ونظارت مستمر وبررسی نقاط ضعف وقوت  ازهمه ظرفیتها برای شکوفایی استعداد دانش آموزان خوب این دیاراستفاده خواهیم کرد.

 

63

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی