تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 سپتامبر 2016 - 16:00
کد خبر : 6162

نظارت مستمر در مدارس در جهت ارتقاء کیفیت آموزشی

نظارت مستمر در مدارس در جهت ارتقاء کیفیت آموزشی

خدامراد دانش پایه نظارت مستمر و راهنمایی علمی در مدارس ،با استفاده از سرگروههای آموزشی به عنوان بازوان تخصصی آموزش وپرورش را از برنامه های آموزش وپرورش در جهت ارتقاء کیفیت آموزشی در سال تحصیلی جاری ذکر کرد.

888نسیم دنا : معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از بازدید میدانی بعد از بازگشایی در سطح مدارس شهرستان بویراحمد خبر داد وگفت: کارشناسان ضمن بررسی مسائل مدیریتی و برنامه مدارس مشکلات احتمالی را رصد ونسبت به رفع آنها اقدام خواهند کرد.

خدامراد دانش پایه با بیان اینکه کمک به آموزش و پرورش در واقع کمک به آینده سازان جامعه است و تعلیم و تربیت وظیفه همه ماست اظهار داشت: مدیریت آموزش پرورش شهرستان بویراحمد با همه توان وسازماندهی مناسب وتوجه به شاداب سازی محیط مدرسه در جهت ارتقاء کیفیت آموزشی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان این دیار بیش از هر زمان دیگری تلاش می کند.

وی تعداد مدارس متوسطه اول را ۹۷ آموزشگاه با ۱۱۵۰۰ دانش آموز ذکر کرد وگفت : ۷۳۵ فرهنگی کارآموزش آنها را به عهده دارند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: در مقطع متوسطه دوم ۶۰آموزشگاه وجود دارد که ۸۰۰فرهنگی کار آموزش ۷۸۰۰دانش آموز را در این مقطع عهده دار هستند.

دانش پایه با اشاره به اینکه معلمان به عنوان نیروی انسانی و مجریان برنامه های آموزشی و پرورشی از ارکان مهم این نهاد اجتماعی به شمار می روند گفت: عملکرد معلمان نقش عمده ای در موفقیت آموزش وپرورش ، شکوفایی استعدادهای دانش آموزان وتربیت نیروی انسانی دارد.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نظارت مستمر و راهنمایی علمی در مدارس ،با استفاده از سرگروههای آموزشی به عنوان بازوان تخصصی آموزش وپرورش را از برنامه های آموزش وپرورش در جهت ارتقاء کیفیت آموزشی در سال تحصیلی جاری ذکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی