تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 آگوست 2016 - 18:57
کد خبر : 6017

شروع جشنواره منطقه‌ای رویش اختراعات هفت استان کشور در یاسوج

شروع جشنواره منطقه‌ای رویش اختراعات هفت استان کشور در یاسوج

دکتر یوسف نیکروزگفت : این جشنواره راه خوبی برای معرفی هر چه بیشتر استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص نیروی انسانی توانمند این استان است.

3325365-5348915نسیم دنا :  با حضور معاون بنیاد ملی نخبگان ٰمسئولان  ارشد استانی، رؤسای ٰ دانشگاهها و مدیران دستگاه‌های اجرایی  استان  جشنواره منطقه‌ای رویش اختراعات در یاسوج افتتاح شد.

در این آیین  دکتر یوسف نیکروز با اشاره برگزاری این جشنواره اظهار کرد: در این جشنواره هفت استان جنوبی کشور شامل سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، هرمزگان، بوشهر و فارس در یاسوج حضور دارند.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این جشنواره‌ دو روزه بیش از ۲۰۰ اختراع نخبگان استان‌های شرکت‌کننده در زمینه‌های عملی، فنی و تحقیقاتی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: بنیاد ملی نخبگان با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع‌های برگزیده و تسهیل در مسیر آنها به منظور رسیدن به محصولی دانش بنیان اقدام به برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای رویش کرد.

نیکروز بیان کرد: کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان خلاق نیز در حاشیه این جشنواره دایر است.

وی خاطرنشان کرد: اختراع‌هایی که در این جشنواره‌ها مورد تأیید هیأت داوران قرار گیرند، می‌توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برای طی مسیر توانمندسازی اختراع‌های برگزیده بهره‌مند شوند.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جشنواره راه خوبی برای معرفی هر چه بیشتر استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص نیروی انسانی توانمند این استان است.

وی با بیان اینکه با برگزاری چنین جشنواره‌های که در آن نخبگان حضور دارند می‌توان به توسعه کهگیلویه و بویراحمد کمک کنیم، خاطرنشان کرد: در حاشیه این جشنواره سه کارگاه در زمینه‌های آشنایی با کلاس‌های دارویی برگزار و مدرسین کشوری در زمینه‌های مختلف مدل کسب کار، تجاری‌سازی اختراعات آموزش‌های لازم را خواهند داد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی