تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آگوست 2016 - 9:42
کد خبر : 5950

استقبال مردم یاسوج از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امیددرسالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع)

استقبال مردم یاسوج از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امیددرسالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع)

مردم مهمان نواز شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد در سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در این شهر به خوبی استقبال کردند.

نسیم دنا: مردم  مهمان نواز شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد در سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع)  از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در این شهر به خوبی استقبال کردند.

24465

اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویر احمد که  برای استقبال از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید ساعت‌ها پیش از زمان اعلام شده در خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به استادیوم تختی یاسوج حضور داشتند، با لباس های محلی و با دود کردن اسپند و در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آنها شعارهای انقلابی در حمایت از سیاست‌های دولت و خوش آمد به رییس جمهور نقش بسته بود، استقبال گرم و صمیمی خود را آغاز کرده و مقدم رییس جمهوری را گرامی داشتند.

حضور مردم استان کهگیلویه و بویر احمد در استقبال از رییس جمهوری و هیأت همراه به گونه‌ای بود که خودروی حامل رییس جمهور بارها متوقف شد و حسن روحانی نیز به ابراز احساسات مردم پاسخ می‌داد.

DSCN7412

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان را جمعی از معاونان و وزرا همراهی می‌کنند.

دیدار عمومی با مردم و سخنرانی در جمع مردم کهگیلویه و بویراحمد در ورزشگاه تختی یاسوج، دیدار با منتخبین مردم استان، حضور در نشست سرمایه گذاری و توسعه استان، دیدار با عشایر و روستائیان، حضور در جلسه شورای اداری، نشست خبری و افتتاح همزمان چندین طرح و پروژه از برنامه‌های سفر دو روزه دکتر روحانی به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

DSCN7464

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی