تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 آگوست 2016 - 13:53
کد خبر : 5899

۲۰ میلیارد تومان به پروژه تالار مرکزی یاسوج اختصاص می‌یابد

۲۰ میلیارد تومان به پروژه تالار مرکزی یاسوج اختصاص می‌یابد

علی اصغر کاراندیش اظهار داشت: در صورت فراهم شدن شرایط ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی شهر بهمئی اختصاص داده می‌شود.

243829_origنسیم دنا : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‎های انجام شده امسال ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در روند اجرایی پروژه تالار مرکزی یاسوج اختصاص داده می‌شود.

علی اصغر کاراندیش اظهار داشت: در صورت فراهم شدن شرایط ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی شهر بهمئی اختصاص داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تالار مرکزی یاسوج در زمینی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع احداث می‌شود عنوان کرد: سایر استان‎ها از جمله قم، رشت و ساری در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع احداث می‎شود.

کاراندیش با اشاره به اینکه فاز یک و دو تالار یاسوج ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: اتمام فاز یک و دو ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و و تا پایان سال ۹۶ این دو فاز به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پروژه تالار مرکزی یاسوج از سال ۸۷ در زمینی به مساحت ۲۳ هزارمترمربع کلنگ زنی شد، اظهار داشت: تا کنون ۲۳۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.

رضا دهبانی‌پور افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ مطالبات پیمانکاران است که امیدواریم دولت و بویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه نگاه ویژه داشته باشند.

وی‌ با اشاره به اینکه این پروژه مهم‌ترین طرح فرهنگی استان است، عنوان کرد: این طرح تاکنون ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و جز طرح‌های پیشنهاد شده در سفر هیئت دولت و رئیس جمهوری به این استان است.

وی تصریح کرد: برای بهره‌برداری از پروژه تالار مرکزی یاسوج ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی