تاریخ انتشار : جمعه 29 جولای 2016 - 9:26
کد خبر : 5880

پرداخت تسهیلات ۱۳۰ میلیارد ریالی اقتصاد مقاومتی با هدف کمک به رونق اقتصادی توسط بسیج سازندگی

پرداخت تسهیلات ۱۳۰ میلیارد ریالی اقتصاد مقاومتی با هدف کمک به رونق اقتصادی توسط بسیج سازندگی

رضا رنجبر از پرداخت۱۳۰میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این هفته خبر داد.

image_800_600نسیم دنا : رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت۱۳۰میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این هفته خبر داد.

رضا رنجبر با بیان اینکه این تسهیلات با هدف کمک به رونق اقتصادی با تکیه بر تولیدات ملی انجام می شود گفت: متقاضیانی که دارای مدرک بسیجی و مهارتی هستند می توانند در این هفته به نواحی بسیج سازندگی شهرستانها مراجعه نمایند.

وی گفت : این تسهیلات در ۱۸ عرصه اقتصاد مقاومتی از قبیل صنایع دستی ،صنایع تبدیلی، پرورش مرغ بومی،زنبور عسل ،دام سنگین،بو قلمون،کبگ ،شترمرغ ، گلخانه ،کشت زعفران،قارچ،ماهیان سردابی وگردابی،داربستی نمودن باغات انگورو علوفه هیدروپونیک پرداخت خواهد شد که متقاضیان می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

ایجاد ۱۵۰۰ شغل در مناطق روستایی توسط بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درادامه در نشست پروژه‌های ارتقاء تولید و اشتغال روستاها با بیان اینکه یک‌هزار و ۵۰۰ شغل توسط بسیج سازندگی استان در مناطق روستایی ایجاد می‌شود

اظهار داشت: بسیج سازندگی مدت سه سال است در بحث اقتصاد مقاومتی و واگذاری تسهیلات فعالیت خود را آغاز کرده و کارهای خوبی را نیز انجام داده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: بسیج سپاه فتح در سال گذشته ۸۴۵ کارگاه اقتصاد مقاومتی ایجاد کرده، ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده و زمینه اشتغال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر را نیز فراهم نموده است.

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی استان با همکاری قرارگاه خاتم کوثر در بحث محرومیت‌زدائی و اجرای طرح‌های عمرانی از جمله احداث زیرساخت‌ها، ساخت جاده‌ها، نصب پل و احداث خانه‌های بهداشت مشارکت و همکاری داشته است.

رنجبر با اشاره به ایجاد اشتغال ۷۰ هزار نفری توسط بسیج سازندگی کشور در مناطق روستایی است، افزود: سهم بسیج سازندگی استان ایجاد یک هزار و ۵۰۰ شغل در روستاها است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش از اعزام ۴۷۰ دانش‌آموز به مناطق محروم در قالب طرح هجرت از این استان خبر داد.

رضا رنجبر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم که با همکاری بسیج سازندگی و آموزش و پرورش انجام می‌شود برگزاری طرح هجرت دانش‌‌آموزی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان تعامل خوب این دو دستگاه برای ترویج فرهنگ کمک به همنوعان و همچنین حضور دانش‌‌آموزان در مناطق محروم تصریح کرد: به همین منظور جلسه ستاد پشتیبانی طرح هجرت را با حضور مسؤولان آموزش و پرورش استان برگزار می‌کنیم.

رنجبر به برنامه‌های متنوعی که در طرح هجرت دانش‌‌آموزی اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوهای جهادی یکی از برنامه‌های مهم در طرح هجرت دانش‌آموزی است.

وی گفت: امسال در قالب تعداد ۱۰ گروه جهادی دانش‌آموزی تعداد ۴۷۰ دانش‌‌آموز هم استانی برای ارائه خدمت به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

وی به سایر فعالیت‌های طرح هجرت دانش‌‌آموزی از جمله بهسازی و زیباسازی مدارس و همچنین در زمینه‌های آموزشی و فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: امسال و در تابستان به تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ نفر در زمینه‌های مختلف در طرح هجرت دانش‌‌آموزی این استان شرکت خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی