تاریخ انتشار : جمعه 22 جولای 2016 - 9:13
کد خبر : 5860

کسب رتبه برتر کشوری توسط هنرجوی گچسارانی/آماده‌سازی هنرجویان برای ورود به رقابت‌های علمی، فنی و بازار کار از برنامه‌های آموزش و پرورش گچساران است

کسب رتبه برتر کشوری توسط هنرجوی گچسارانی/آماده‌سازی هنرجویان برای ورود به رقابت‌های علمی، فنی و بازار کار از برنامه‌های آموزش و پرورش گچساران است

سید ظهیرالدین پورالحسینی گفت: چهاردهمین دوره مسابقات مهارتی علمی و کاربردی کشور با حضور و استقبال مطلوب دانش‌آموزان در مشهد برگزار شد

11111نسیم دنا : مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: دانش‌آموز هنرجوی گچسارانی توانست رتبه برتر چهاردهمین دوره مسابقات علمی کاربردی کشور را کسب کند.

سید ظهیرالدین پورالحسینی اظهار کرد: چهاردهمین دوره مسابقات مهارتی علمی و کاربردی کشور با حضور و استقبال مطلوب دانش‌آموزان در مشهد برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات افزود: این مسابقات به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با استانداردهای جهانی و افزایش رویکرد مهارت‌افزایی آنان برای ایفای نقش هر چه موفق‌تر در مهارت‌های کسب‌شده است.

پورالحسینی با بیان این‌که هنرجوی گچسارانی در این مسابقات رتبه برتر کشور را کسب کرد، ادامه داد: در مسابقات علمی و کاربردی شاخه کاردانش، مریم دشتیان از هنرستان هنر و اندیشه این شهرستان در رشته مدیریت خانواده رتبه اول را کسب کرد.

آماده‌سازی هنرجویان برای ورود به رقابت‌های علمی، فنی و بازار کار از برنامه‌های آموزش و پرورش گچساران است

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اهمیت گرایش دانش‌آموزان به رشته‌های کاردانش و فنی‌وحرفه‌ای و تشویق آن‌ها به کسب مهارت، بر لزوم همکاری خانواده‌ها در این زمینه تأکید کرد.

پورالحسینی افزود: یکی از برنامه‌های توسعه آموزش و پرورش گچساران از لحاظ کیفی، آماده‌سازی هنرجویان برای ورود به رقابت‌های علمی، فنی و بازار کار است.

وی گفت: از لحاظ کمی نیز شرکت اکثر هنرجویان هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش در مسابقات و جشنواره‌ها است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ابراز کرد: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای انجام فعالیت‌هایی است که می‌تواند فرد را برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار آماده نماید یا کارایی و توانایی وی را در انجام آن افزایش دهد.

پورالحسینی معتقد است این آموزش‌ها کسب مهارت‌ها را با توجه به تکنولوژی و علوم وابسته به همراه دانش‌های خاص مربوط به شغل و در بخش‌های مختلف اقتصادی اجتماعی و فرهنگی ارائه می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی