تاریخ انتشار : یکشنبه 3 جولای 2016 - 12:21
کد خبر : 5796

از عملکرد ورزش استان رضایت کامل ندارم

از عملکرد ورزش استان رضایت کامل ندارم

دکتر سید موسی خادمی به شکل سر زده وبدون اطلاع قبلی از اداره کل ورزش وجوانان کهگیلویه و بویراحمدبازدید واز نزدیک در جریان روند فعالیتهای این اداره کل قرار گرفت.

23879نسیم دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شکل سر زده وبدون اطلاع قبلی از اداره کل ورزش وجوانان کهگیلویه و بویراحمدبازدید واز نزدیک در جریان روند فعالیتهای این اداره کل قرار گرفت.

دکتر سید موسی خادمی در حاشیه  این بازدید سرزده از اداره کل ورزش و جوانان  استان  با تاکید بر اینکه مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی نباید کم‌کاری خود را با کمبود اعتبار توجیه کنند گفت: مدیران جدا از اعتبارات خاص باید خدمات لازم را به مردم و بویژه جامعه هدف خود ارائه کنند.

وی  اظهار داشت: هدف از بازدیدهای سرزده از ادارات ارتباط مستقیم با ارباب رجوع و کارکنان و بررسی مشکلات خاص است.

خادمی با تاکید بر اینکه در یک بازدید سرزده ۳۰ تا ۴۵ دقیقه از شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی امکان ارزیابی دقیق وجود ندارد عنوان کرد: در زمینه عملکرد مدیر ورزش و جوانان استان رضایت کامل ندارم.

نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه محدودیت اعتبارات وجود دارد و این موضوع مختص این استان نیست ابراز کرد: نباید همه کم کاری‌ها را به کمبود اعتبار و بودجه ربط دهیم زیرا جدا از اعتبارات خاص باید به جامعه هدف خدمت ارائه شود.

خادمی تصریح کرد: بازدیدهای سرزده از ادارات و شرکت‌های دولتی توسط مجموعه مدیریت ارشد استان با هدف ارزیابی عملکرد و نحوه ارائه خدمت به مردم به طور حتم به صورت مستمر و منظم ادامه دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال خبرنگار که مهمترین شاخص برای ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟ افزود: بهره‌وری، رضایت ارباب رجوع، پیش بردن برنامه‌ها و افزایش جذب اعتبارات ملی از جمله مهمترین شاخص‌ها ارزیابی مدیران است.

خادمی همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که نتیجه این ارزیابی‌ها به کجا می‌رسد و احتمال عزل مدیر وجود دارد گفت: مدیران و دستگاه‌های برتر در جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره شهید رجایی معرفی و در صورتی مدیری ارزیابی مطلوبی نداشته باشد نیز وزیر مربوط در جریان قرار می‌گیرد.

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی