تاریخ انتشار : دوشنبه 27 ژوئن 2016 - 5:02
کد خبر : 5758

طرح‌ های تولیدی و اشغالزا برای سرمایه‌ گذاری به تعاونی‌ ها واگذار می ‌شوند

طرح‌ های تولیدی و اشغالزا برای سرمایه‌ گذاری به تعاونی‌ ها واگذار می ‌شوند

دکترسیدموسی خادمی در نشست ستاد توسعه تعاون گفت: طرح‌ های تولیدی و اشتغالزای استان در همه بخش ها برای سرمایه‌ گذاری به تعاونی‌ های توسعه و عمران واگذار می ‌شوند

نسیم دنا : IMG13083313استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح‌ های تولیدی و اشتغالزای استان در همه بخش ها برای سرمایه‌ گذاری به تعاونی‌ های توسعه و عمران واگذار می ‌شوند.

دکترسیدموسی خادمی در نشست ستاد توسعه تعاون برفعال شدن بیشتر تعاونی‌ های استان تأکید کرد و افزود: موضوع تشکیل تعاونی‌ها را قبل از آنکه وزارت کار و تعاون پیگیر ایجاد آن باشد ما در استان دنبال کردیم.

خادمی تاکید کرد: اگر بتوانیم مشابه کاری که در استان ‌های فارس و کرمان در این خصوص شده اقدام کنیم، می ‌توانیم پیشرفت خوبی در این زمینه داشته باشیم.

استاندار با تاکید بر تشکیل تعاونی‌های توسعه و عمران محلی در شهرستان‌ های استان، اظهار داشت: با تشکیل این تعاونی در شهرستان‌ ها زمینه ایجاد وتوانمند شدن تعاونی استان کهگیلویه وبویراحمد فراهم می‌ شود.

خادمی تصریح کرد: استان طرح‌ های زیادی برای واگذاری به متقاضیان سرمایه‌ گذار دارد که با تشکیل تعاونی توسعه و عمران در شهرستان‌ها و همچنین استان بخشی از این ظرفیت‌ های سرمایه ‌گذاری از جمله پارک جنگلی و زمین‌ های اطراف رودخانه بشار به تعاونی‌ها واگذار می ‌شود.

استاندار با تاکید بر اینکه، برای شروع به کار تعاونی‌ های توسعه و عمران امتیازاتی به آنها داده شود، گفت: پیش از این قرار بود این تعاونی‌ها تشکیل شوند و باید توان همراهی برای اجرای برخی کارها در این خصوص تقویت شود.

خادمی یادآور شد: اعضای هیأت موسس تعاونی ‌ها متشکل از فرمانداران و ائمه جمعه هستند که در کنار این افراد چند فرد معتمد به عنوان عضو تعاونی‌ها  می توانند انتخاب شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی