تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 ژوئن 2016 - 10:20
کد خبر : 5697

نخستین وام ۱۰ میلیونی ازدواج در کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شد

نخستین وام ۱۰ میلیونی ازدواج در کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شد

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت نخستین وام ۱۰ میلیونی ازدواج از سوی صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان وام ازدواج در استان خبر داد.

index

ارسلان حسن پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار نسیم دنا در یاسوج از پرداخت نخستین وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی در استان خبر داد و اظهار داشت: امروز نخستین وام از سوی صندوق کارآفرینی امید به یکی از متقاضیان وام ازدواج در شهرستان کهگیلویه پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ۱۷ میلیارد ریال اعتبار جهت پرداخت وام ازدواج به متقاضیان در نیمه نخست سال ۹۵ تخصیص داده شده است، عنوان کرد: افراد متقاضی می‌توانند برای دریافت این وام در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کنند.

وی با اشاره به استقبال زوج‌های جوان برای دریافت این وام بیان کرد: اکنون حد نصاب تعداد متقاضیان برای دریافت وام تکمیل شده است و مبلغ ۱۷ میلیارد ریال وام صندوق به ۱۷۰ زوج جوان پرداخت می‌شود.

حسن پور با بیان اینکه هفته گذشته شیوه نامه پرداخت وام به صندوق ابلاغ شد گفت: ۴ فقره وام تا عصر امروز به متقاضیان در شهرستان بهمئی و دو فقره وام در شهرستان کهگیلویه پرداخت می‌شود.

حسن پور عنوان کرد: با توجه به بالا رفتن هزینه‌های ازدواج یکی از مهم‌ترین مشکلات ازدواج جوانان دغدغه‌های مالی است که با الگوسازی و فرهنگ سازی در راستای ازدواج آسان این مشکل مرتفع خواهد شد و تلاش می‌شود که فرهنگ ازدواج آسان و ساده در جامعه ترویج و نهادینه شود تا بستر مناسب برای ازدواج جوانان فراهم و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی