تاریخ انتشار : شنبه 12 مارس 2016 - 10:29
کد خبر : 5411

شهدا اقتدار و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند

شهدا اقتدار و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد گفت: شهدا اقتدار و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

IMG_05531به گزارش نسیم دنا از یاسوج، درآستانه فرارسیدن سال جدید وبه مناسبت بزرگداشت روز شهدا مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان به همراه مسئولین بنیاد شهید شهرستان بویراحمد از خانوداه معظم شهدا دیدار کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان در دیدار با خانواده‌های شهدا در شهرستان بویراحمد ضمن بزرگداشت روز شهدا ، توجه و احترام به مقام شهدا و خانواده‌های آنان را وظیفه ی همگانی دانست و اظهار داشت : شهدا با خون پاک خود اقتدار و امنیت کشور را ثبت کردند و پیشرفت امروز مملکت را مدیون خون شهدا هستیم.

محمود باقری اظهار بیان کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی دارند و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون خون مطهر شهدای انقلاب است.

وی افزود: شهدا برای حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از بهترین سرمایه خود گذشتند و امروز ما باید قدردان دلاورمردی‌های شهدا باشیم.

باقری ابراز کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زمینه رسیدگی به مشکلات آنان را فراهم می‌سازد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد، تصریح کرد: وظیفه ما در راستای خدمت به خانواده معظم شهیدان سنگین است ، امیدوارم با خدمت صادقانه به نظامی که با خون پاک این شهیدان به ثمر رسیده ، بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا متعلق به همه جامعه هستند و منزلت شهدا نزد خداوند در بالاترین مرتبه است تصریح کرد: شهدا همیشه عامل بقا و حیات جامعه و نظام اسلامی هستند.

باقری تاکید کرد: خون شهدا اقتدار ایران اسلامی را افزایش داده است و باید نسل امروز به بهترین شکل ممکن پاسدار این شهادت و رشادت‌ها باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی