تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دسامبر 2015 - 20:24
کد خبر : 4897

توزیع مجله سند در شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد

توزیع مجله سند در شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد

،سعید محوری در حاشیه جلسه شورای اداری استان در جمع خبرنگاران گفت: با هدف اطلاع رسانی از خدمات سازمان ثبت اسناد این مجله که حاوی اطلاعات واخبار مربوط به این سازمان می باشد در بین اعضای شورای اداری استان توزیع شد.

55نسیم دنا : مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد  از توزیع ۲۲۰شماره از مجله سند در شورای اداری استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد استان ،سعید محوری در حاشیه جلسه شورای اداری استان در جمع خبرنگاران گفت: با هدف اطلاع رسانی از خدمات سازمان ثبت اسناد این مجله که حاوی اطلاعات واخبار مربوط به این سازمان می باشد در بین اعضای شورای اداری استان توزیع شد.

وی گفت:  با گدشت یش از یک قرن از تدوین قانون و تاسیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و فعالیتهای قابل توجه آن ، متاسفانه  خیلی از افراد در جامعه با فعالیت ها و خدمات این سازمان آشنا نبوده و سازمان ثبت را آنگونه که شایسته است نمی شناسند .

مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد  در ادامه خاطرنشان کرد: در جهت آشنا و همراه ساختن  اعضای شورای اداری استان  با اهداف ، فعالیتها و ماموریت های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و گسترش و ترویج فرهنگ ثبت مالکیت به صورت رسمی که از نتایج مهم آن کاهش دعاوی در جامعه است این مجلات برای اطلاع رسانی بیشتر توزیع شد.

محوری با اشاره به اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک زیرمجموعه قوه قضاییه است و نقش موثری در تنظیم روابط حقوقی، مالی، بهداشت حقوقی، کاهش دعاوی و مراجعان به محاکم قضایی دارد خاطرنشان کرد:  این سازمان با سابقه ای کهن و داشتن وظایف قانونی متنوع در راستانی مالکیت افراد جامعه و حمایت از مخترعین و مکتشفین نقش بزرگی در توسعه فعالیت های اقتصادی و مناسبات بازرگانی دارد.

وی همچنین بر بهره مندی مردم از آثار و برکات ثبت اسناد در جامعه تاکید کرد وگفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مسئول تثبیت اسناد مالکیت در کشوراست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی