تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مارس 2015 - 10:57
کد خبر : 3474

تعامل اخلاق و سیاست باید به بینش سیاسی در بین مسئولان تبدیل شود

تعامل اخلاق و سیاست باید به بینش سیاسی در بین مسئولان تبدیل شود

فرماندار کهگیلویه گفت: باید تعامل معنادار اخلاق با سیاست به عنوان زیربنایی‌ترین فرهنگ در تکریم ارباب رجوع به عنوان یک مصداق در رفتار ما ساری و جاری شود.

کریمی به گزارش نسیم دنا از دهدشت،همایش استانی «فاطمیه» با حضور آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه شهرهای استان، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان کهگیلویه  ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه در این مراسم،اظهار داشت:  حضرت فاطمه زهرا(س) در تاریخ به ما درس تقوا و بندگی را آموخت و یکی از گوهرهای گرانبهای مکتب اسلام است.

سید کرامت‌الله کریمی بیان کرد: برای رسیدن به نظام اسلامی در پرتو این انسان بزرگ و خروج از عقاید طایفه‌گری و رسیدن به وحدت در جهان اسلام باید مدیران اخلاق مسلط به سیاست را در دستور کار خود قرار دهند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه تأکید کرد: باید تعامل معنادار اخلاق با سیاست به عنوان زیربنایی‌ترین فرهنگ در تکریم ارباب رجوع به عنوان یک مصداق در رفتار ما ساری و جاری شود.

کریمی عنوان کرد: ما به عنوان یک مسلمان برای سرنگونی دشمنان اسلام نیازمند تقویت وحدت در جامعه اسلامی هستیم.

وی باتبیین شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: زنان جامعه باید سیره عملی و رفتاری آن بانوی همام را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

کریمی افزود: همسرداری،فرزندپروری،صبر و بردباری،تقوا و عبودیت،ساده زیستی و مناعت طبع از فضائل اخلاقی حضرت زهرا(س) بود.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) فرزندانی را تربیت نمود که هر کدام با ایفای نقش بی‌نظیر خود، درس عزّت و سربلندی، عشق و وفاداری، تقوا و عبودیت،ایثار وگذشت  را از خود به یادگار گذاشتند و برای ما مسلمانان اسوه و الگو شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی