تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فوریه 2015 - 3:29
کد خبر : 2963

۱۸ پروژه عمرانی در بخش‌های دیشموک و چاروسا افتتاح شد

۱۸ پروژه عمرانی در بخش‌های دیشموک و چاروسا افتتاح شد

فرماندار کهگیلویه گفت: ۱۸پروژه عمرانی در بخش‌های چاروسا و دیشموک در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

139309032241136954153953به گزارش نسیم دنا از دهدشت،صبح امروز فرماندار کهگیلویه و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان بعضی از پروژه‌های عمرانی بخش‌های دیشموک و چاروسا را به نمایندگی از سایر پروژه‌ها افتتاح و کلنگ‌زنی کردند.

فرماندار کهگیلویه در این مراسم اظهار داشت: ۱۵ پروژه در سال ۹۳ در بخش دیشموک در دست احداث است و با توجه به وضعیت کشور و شرایط تحریم امیدواریم دولت تدبیر و امید بتواند گام‌های بهتری بردارد.

سید کرامت‌الله کریمی بیان کرد: بحث بیکاری یک بحث همگانی است و از ۳۱ پروژه شهرستان کهگیلویه برای ۵۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی بابیان اینکه بیکاری یک نوع عقب ماندگی برای جامعه جوان است،تصریح کرد: اگر مشکلات بیکاری برطرف شود به طور قطع میزان توسعه یافتگی بالا می‌رود.

کریمی بابیان اینکه افتتاح نمایندگی اتاق اصناف در بخش چاروسا،نمایندگی ورزش و جوانان در شهر‌های قلعه‌رئیسی و دیشموک،خانه بهداشت انجیره و کلنگ‌زنی مسجد روستای باقلعه‌دان از مهم‌ترین پروژه‌های دهه فجر در این دوبخش بود،بیان کرد: در بازدید از روستاهای بخش دیشموک یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم نبود جاده عشایری کوه سیاه است که تلاش می‌کنیم این پروژه در دستور کار قرار گیرد.

وی در این سفر به دیدار خانواده شهیدان نصیب‌الله ره‌انجام و غلام‌رضا پیلسته رفت و در جمع خانواده‌های این شهدا،ابراز کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند و حضور ما در این جمع برای قدردانی از مقام شامخ شهدا است.

کریمی بابیان اینکه شهدا بهترین الگوی مردانگی و عزتمندی در طول تاریخ هستند،خاطرنشان کرد: جوانان با پیمودن راه شهدا می‌توانند استقلال و آزادگی و سرافرازی ایران عزیز را تحقق بخشند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی