تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 فوریه 2015 - 16:32
کد خبر : 2942

فراتر از گفتمان رهبری پیش نرویم

فراتر از گفتمان رهبری پیش نرویم

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه گفتمان مقام معظم رهبری گفتمان عام برای همه ما است،گفت: گفتار خود را فراتر از گفتمان رهبری قرار ندهیم و مصادره به مطلوب نکنیم.

139307201311278283828383به گزارش نسیم دنا از دهدشت،سید کرامت‌الله کریمی عصر امروز در یادواره شهید” سید علی نورالدینی” اولین شهید انقلاب شهرستان کهگیلویه،اظهار داشت: یکی از معیارهایی که شهدا از مسئولان انتظار دارند خدمتگذاری شایسته به مردم است.

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه خدمتگذاری به مردم یک روش است که در پیوند با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است،گفت: این پیوند دفاع از کیان اسلام،میهن،اعتقادات و آن چیزی که مردم خواهان آن هستند.

وی بابیان اینکه ما امانتدار مردم هستیم خواستار رعایت اخلاق،حفظ وحدت و همدلی مسئولان شد و افزود: ما باید در کنار همدیگر با همدلی و اتحاد زمینه عمران و آبادانی کشور را فراهم کنیم.

کریمی بابیان اینکه گفتمان مقام معظم رهبری گفتمان عام برای همه ما است،تصریح کرد: گفتار خود را فراتر از گفتمان رهبری قرار ندهیم و مصادره به مطلوب نکنیم.

وی بابیان اینکه شهدا برای همه مردم هستند،تأکید کرد: امروز جامعه ما نیاز به همدلی دارد و مبارزه با استکبار نیازمند یک وحدت همگانی است.

کریمی بااشاره به اینکه امروز به هوش باشیم که دشمن قصد ایجاد تفرقه در بین ما را دارد، اظهار داشت: به همدیگر اعتماد داشته باشیم و با معاشرت با یکدیگر و همدلی علیه صهیونیسم جهانی به مقابله برخیزیم.

وی خاطرنشان کرد:جامعه دانشگاهی،فرهنگیان،خواهران و برادران در پیوند با دیانت مذهبی و نیروهای امنیتی و سیاسی می‌توانند موفقیت جهان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور برسانند.

کریمی عنوان کرد: ائمه جمعه به عنوان پیشتازان و کسانی که دغدغه فرهنگی دارند می‌توانند اسلام رحمانی را جایگزین اسلام دروغین و خشن داعش قرار دهند.

وی همدلی و رعایت اخلاق را الگو‌گیری از سیره پیامبر و وصیت شهدا دانست و افزود: ما معتقد به این دیانت و تقوا هستیم و هرکسی این اعتقادات را به سخره بگیرد به مبارزه می‌طلبیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی