تاریخ انتشار : یکشنبه 25 ژانویه 2015 - 20:25
کد خبر : 2806

توسعه گردشگری در استان نیازمند معرفی فرصت‌ها و قابلیت‌های گردشگری به گردشگران است

توسعه گردشگری در استان نیازمند معرفی فرصت‌ها و قابلیت‌های گردشگری به گردشگران است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،محمود باقری گفت: باید دستگاه‌ها به کمک بخش خصوصی زیر ساخت های لازم را برای مسافران و گردشگران ایجاد کنند.

IMG_2444مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در کارگروه میراث فرهنگی استان که با موضوع ساماندهی خدمات سفر در نوروز۹۴ وجشنواره ملی برفی دنا برگزار شد، گفت: توسعه توریسم و گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند معرفی فرصت‌ها و قابلیت‌های گردشگری به گردشگران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،محمود باقری اظهارکرد: باید دستگاه‌ها به کمک بخش خصوصی زیر ساخت های لازم را برای مسافران و گردشگران ایجاد کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز گلایه‌ از نبود امکانات در تنها پیست اسکی جنوب کشور خاطرنشان کرد: ورزش و جوانان استان در حفظ و نگهداری زیر ساخت ها و تجهیزات پیست اسکی دنا(کاکان) کم کاری می‌کند.

باقری با بیان اینکه در پایان هر هفته ها مسافران زیادی از جنوب کشور برای لذت بردن از برف به مجموعه تفریحی و ورزشی کاکان مسافرت می کند، تصریح کرد: متاسفانه حتی یک لیوان آبگرم برای نوشیدن در آنجا دیده نمی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: علت نبود امکانات کمبود اعتبار نیست و همه مشکلات در ادارات بخصوص اداره کل ورزش و جوانان کمبود اعتبار نیست

پژمان نیک اقبالی با اشاره به اینکه ایزدپور، (مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان) در بدو ورود به این استان از تمام مشکلات این دستگاه با اطلاع بود، اظهار کرد: قرار نیست مشکلات در مدیریت قبلی هم اکنون نیز تکرار شود وگر نه دیگر تغییر مدیرتی نیار نبود.

وی اظهارکرد: تا کنون مدیرکل ورزش و جوانان خود در جلسات کارگروه گردشگری حضور نیافته با این وجود انتظار دارد، مشکلات حوزه مربوطه اش نیز حل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از عمکلرد مدیریت ورزش وجوانان در استان اضافه کرد: باید این روند در استان تغییر کند و کارها در این حوزه سرعت بخشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی