تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مارس 2024 - 10:52
کد خبر : 26782

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در دیدار نوروزی با رئیس شعبه بیمه دانا:

ضرورت تعامل و همکاری‌ بیمه دانا و آموزش وپرورش برای ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان / بیمه دانا برای ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان عزیز از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

ضرورت تعامل و همکاری‌ بیمه دانا و آموزش وپرورش برای ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان / بیمه دانا برای ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان عزیز از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

آفتاب دنا: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر ارتقاء خدمات درمانی بیمه دانا به فرهنگیان تاکید کرد وگفت: تعامل و همکاری‌ بیمه دانا و آموزش وپرورش برای ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان ضروری است.به گزارش پایگاه. اطلاع رسانی.محمد جمالی در دیدار نوروزی با سید مهدی صادقی رئیس شعبه بیمه دانا

آفتاب دنا: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر ارتقاء خدمات درمانی بیمه دانا به فرهنگیان تاکید کرد وگفت: تعامل و همکاری‌ بیمه دانا و آموزش وپرورش برای ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان ضروری است.
به گزارش پایگاه. اطلاع رسانی.محمد جمالی در دیدار نوروزی با سید مهدی صادقی رئیس شعبه بیمه دانا یاسوج با تبریک حلول سال نو و قبولی طاعات و عبادات در ماه بهار قرآن گفت: بیمه یک چتر حمایتی و پشتوانه مهمی برای حوادث احتمالی است که در این زمینه بیمه تکمیلی فرهنگیان نقش مهمی درارتقاء سلامت آنان دارد.
وی با اشاره به اینکه آموزش وپرورش بزرگترین جامعه آماری را دارد گفت: معلمان سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند و ارائه خدمات دقیق و منظم به این قشر فرهیخته حساسیت بالایی دارد.
جمالی با تقدیر از همکاری خوب بیمه دانا در استان با آموزش وپرورش گفت: دولت سیزدهم در تلاش است که با گسترش خدمات بیمه‌ای، فضایی امن را برای فرهنگیان که جز شریف ترین اقشار جامعه هستند، فراهم آورد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر استمرار، حفظ و ارتقاء خدمات درمانی بیمه دانا به فرهنگیان تأکید کرد و خواستار افزایش تعامل و همکاری‌های موجود برای رفع مشکلات احتمالی و ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان شد.

بیمه دانا برای ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان عزیز از هیچ تلاشی دریغ نمی کند


سید مهدی صادقی رئیس شعبه بیمه دانا یاسوج نیز در این دیدار نوروزی با برشمردن نقش و اهمیت آموزش وپرورش در رشد ، تعالی و پیشرفت کشور، و نقش معلمان در این زمینه گفت: با توجه به اهمیت شغل معلمی برای تعلیم و تربیت انسانها ، ما در بیمه دانا برای ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان عزیز از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
وی با بیان اینکه بیمه دانا با اکثر مراکز خدمات درمانی در سطح استان قرارداد منعقد کرده است بیان کرد: در سال گذشته در اکثر شهرستانها ومناطق که فاقد نماینده بیمه بودیم نماینده مستقر کردیم و با روسای ادارات آموزش وپرورش جلساتی برگزار کردیم تا مشکلات احتمالی فرهنگیان در بحث بیمه را در سریعترین زمان ممکن حل نماییم.
صادقی، تلاش برای افزایش رضایت مندی جامعه فرهنگیان را از اولویتهای بیمه دانا عنوان کرد وگفت: مطالبات معوقه فرهنگیان را در کمترین زمان ممکن پرداخت می کنیم.
در این دیدار مقرر شد در راستای تعامل بهتر جلسه ای با حضور کارشناسان امور رفاهی شهرستانها ومناطق برگزار و مشکلات احتمالی بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی