تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 مارس 2024 - 14:30
کد خبر : 26715

در دومین روز از عید نوروز:

بازدید سرزده سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از ستاد اسکان فرهنگیان شهر یاسوج/ ابراز رضایت مسافران نوروزی از ارائه خدمات

بازدید سرزده سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از ستاد اسکان فرهنگیان شهر یاسوج/ ابراز رضایت مسافران نوروزی از ارائه خدمات
آفتاب دنا : سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در دومین روز از فروردین ۱۴۰۳، از ستاد اسکان فرهنگیان شهر یاسوج به شکل سرزده بازدید و از نزدیک در جریان روند پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، محمد جمالی آرند ، همزمان با آغاز سال نو و در دومین روز از فروردین ۱۴۰۳، ضمن بازدید از چندین ستاد اسکان در مناطق مختلف شهر یاسوج، از نزدیک در جریان روند اسکان فرهنگیان در ایام نوروز، قرار گرفت.

وی ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: یکی از رویدادهای بسیار خوبی که همه ساله در کشور ما در ایام نوروز انجام می‌شود مسافرت‌های نوروزی است.

جمالی بیان کرد: مجموعه آموزش و پرورش به عنوان یکی از دستگاههای مرتبط در قالب ستاد مسافرت‌های نوروزی، نقش ویژه‌ای را در اسکان مسافران نوروزی ایفاء می‌کند.

وی ، آموزش و پرورش را رکن مهم فرهنگ سازی در جامعه  عنوان کرد وگفت: مهمترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستانها و مناطق باید ، جلب رضایت مسافران  نوروزی باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد، در جریان این بازدید ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت اسکان و نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: عوامل ستاد اسکان فرهنگیان در استان، باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، برای میزبانی مناسب و در شأن جامعه فرهنگیان، اهتمام ویژه  ای داشته باشند.

جمالی آرند با بیان اینکه آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان عزیز در ایام نوروز تلاش می کند تصریح کرد: خوشرویی در برخورد و تکریم میهمانان فرهنگی و گردشگران نوروزی اولویت ستادهای اسکان استان باشد تا مسافران خاطره ای زیبا در سفر به استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

وی گفت: ۱۵ پایگاه اسکان در شهرستانها و مناطق با ۱۰۰۰ اتاق در قالب ۱۵۴ آموزشگاه در سه گروه «الف ،ب و ج» آماده پذیریش مهمانان نوروزی است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تا ظهر روز دوم فروردین ماه ۲۱۵ خانوار با جمعیت ۱۲۳۳ نفر در مدارس استان اسکان یافته اند گفت: ستادهای اسکان فرهنگیان از ۲۸ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد شد.

در این بازدید صالح داستار سرپرست آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز گزارشی از روند فعالیتهای این ستاد و نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی ارائه کرد.

گفتنی است: در جریان این بازدید مسافران نوروزی از ارائه خدمات مطلوب و برخورد اخلاق مدارانه عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهر یاسوج اظهار رضایت کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی