تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 مارس 2024 - 14:32
کد خبر : 26703

معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

پذیرش ۸۵۶ نفر در اولین روز اسکان مسافران نوروزی  درکهگیلویه وبویراحمد

پذیرش ۸۵۶ نفر در اولین روز اسکان مسافران نوروزی  درکهگیلویه وبویراحمد
آفتاب دنا : معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از پذیرش 856 نفر در اولین روز اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایکاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، ایمان سبحان نژاد گفت:۱۳پایگاه دراستان در قالب ۱۴۵ اموزشگاه و‌۱۰۰۰ اتاق( با درجه بندی ، ویژه ، الف، ب و ج )  جهت اسکان مسافران نوروزی پیش بینی  شده است که پذیرش به شکل اینترنتی و حضوری صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه پذیرش میهمانان نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۳فروردین  سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت گفت: تا کنون ۱۹۸ خانوار در قالب ۸۵۶ نفر در مراکز ستاد اسکان پذیریش شده که بیشترین پذیرش مسافر مربئط به شهرستان بویراحمد بوده است.

سبحان نژاد از برپایی میز افطار در ستادهای اسکان جهت پذیرایی از مسافران روزه دار خبر داد وگفت: با توجه به شرایط جوی و هشدارهای سازمان هواشناسی جهت اسکان اضطرای مسافران نوروزی نیز سالنهای ورزشی آماده پذیرش در شرایط نامناسب خواهند بود.

 معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه  وبویراحمد افزود: به منظور ارائه خدمات مناسب ودرراستای رفاه حال میهمانان و مسافران نوروزی تیم های بازرسی این اداره کل با حضور مستمر درمراکز و مدارس مجری طرح اسکان نوروزی با ارزیابی نحوه ارائه خدمات ، به نظر خواهی از مسافران می پردازند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی