تاریخ انتشار : شنبه 9 مارس 2024 - 14:33
کد خبر : 26597

علت شارژ‌نشدن مرحله‌دوم طرح کالا‌برگ الکترونیکی درکهگیلویه‌وبویراحمد

علت شارژ‌نشدن مرحله‌دوم طرح کالا‌برگ الکترونیکی درکهگیلویه‌وبویراحمد
مدیر‌رفاه امور اجتماعی اداره تعاون، کل ورفاه اجتماعی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: به خاطر تفکیک یازده اقلام اساسی طرح وکنترل کردن خرید این اقلام ازسوی فروشگاهها، سیستم خرید این کالابرگ اواخر امروز یافردا به مدار بازخواهند گذشت.

مدیر‌رفاه امور اجتماعی اداره تعاون، کل ورفاه اجتماعی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: به خاطر تفکیک یازده اقلام اساسی طرح وکنترل کردن خرید این اقلام ازسوی فروشگاهها، سیستم خرید این کالابرگ اواخر امروز یافردا به مدار بازخواهند گذشت.

طرح کالابرگ الکتورنیکی یا همان فجرانه که از سوی دولت برای دهک های یکم تا هفتم با مبلغ ۲۲۰هزار تومان برای هر نفر از هفدهم بهمن ماه تا هفدهم اسفند ماه در نظر گرفته شده بود نیز همانند همان طرح اول از هجدهم اسفند ماه تا هجدهم فرودین ماه شارژ خواهد شد و متقاضیان و کسانی که جزو این طرح هستند میتوانند یازده قلم  کالای اساسی را خریداری کنند.

طرح کالابرگ الکترونیکی که قرار بود از جمعه هجدهم اسفندماه با واریز شارژ ۲۲۰ هزار تومانی به حساب افراد مشمول ، وارد دومین ماه اجرایی خود شود در کهگیلویه وبویراحمد همچنان اجرایی نشده است.

در همین رابطه مدیر رفاه امور اجتماعی اداره تعاون، کل و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس با بیان اینکه مرحله نخست کالابرگ الکترونیکی تحت عنوان طرح فجرانه، از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده گفت: قرار است این طرح در سه مرحله اجرا میشود.

دانشی افزود: براساس این طرح یارانه تشویقی خانوار‌های دهک‌های اول تا هفتم از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته و خانوار‌ها می‌توانند به مدت سه ماه از اقلام کالابرگی خرید کنند.

وی ابراز کرد: بر اساس طرح فجرانه کالابرگ، ۷ دهک نخست در صورت خرید ۱۱ قلم مواد خوراکی از سبد غذایی تعریف شده شامل برنج، گوشت مرغ، گوشت قرمز، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات، مشمول بهره‌مندی از یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی (غیرنقدی) می‌شوند.

مدیر رفاه امور اجتماعی اداره تعاون، کل و رفاه اجتماعی استان در رابطه با  شارژ نشدن حساب هم استانی ها در طرح دوم این کالابرگ الکترونیکی گفت:به دلیل برخی مشکلات در خرید این چند قلم کالا در مرحله اول کار تفکیک فروشگاههای دریافت این کالاها در دست اقدام است که یکی از دلایل این مسئله است.

دانش افزود:یکی از دلایل شارژه نشدن و یا قطع بودن این موضوع این است  که تمام فروشگاهها این یازده قلم را به راحتی مورد استفاده قرار میدانند که به عنوان مثال قصابی ها تمام یازده قلم را بجای گوشت از آن استفاده میکردند به دلیل همین مغایرت ها از روز گذشته سیستم این کالا برگ قطع شده است.

 وی گفت:یکی دیگر از دلایل این قطع بودن تفکیک شدن این اقلام هاست تا سوپرمارکت ها اقلام خودشان را مورد استفاده قرار دهند و قصابی ها و لبنیاتی ها نیز همین گونه باشند که تأخیر صورت گرفته به دلیل این مسئله  بوده است.

مدیر رفاه امور اجتماعی اداره تعاون، کل و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به زمان به وصل شدن دستگاههای خرید این اقلام اشاره کرد و گفت: در رابطه با وصل شدن این کالابرگ ها، قول میدهیم تا پایان امشب یا فردا وصل شوند و یکی از دلایل قطع شدن آن سوء استفاده نشدن از این کالا برگ ها  بوده و هیچ مسئله ای دیگری در این زمینه وجود ندارد.

 دانش تأکید کرد: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار تخصیص‌یافته به حساب بانکی واریز نمی‌شود، بلکه این اعتبار روی کد ملی سرپرست خانوار شارژ می‌شود و لذا از تمام کارت‌های بانکی سرپرست خانوار قابلیت خرید در فروشگاه‌های عضو طرح وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی