تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مارس 2024 - 8:27
کد خبر : 26561

پیام  تقدیر وتشکر منتخب مردم شهرستان های بویراحمد ،دنا ومارگون در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مردم ومسئولان

پیام  تقدیر وتشکر منتخب مردم  شهرستان های بویراحمد ،دنا ومارگون در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مردم ومسئولان
انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد ، دنا و مارگون با همه‌ی فراز و فرودها و رقابت هایش به پایان رسید . قبل از هر چیز از همه مردم عزیز و فهیم حوزه انتخابیه که هر کدام به سهم خود در خلق این شور و شکوه مشارکت ، نقش آفرینی نمودند و در راستای سربلندی فردای وطن و بیانات مقام معظم رهبری ، گام برداشتند ، صمیمانه و خاضعانه تقدیر و تشکر می نمایم .

آفتاب دنا : منتخب مردم شریف شهرستان های بویراحمد ،دنا ومارگون در دوازدهمبن دوره مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی از حضور حماسی مردم و عوامل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر وتشکر نمود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، متن پیام دکتر محمد بهرامی  بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و عرض ادب و احترام محضر مردم همه ی شریف و سربلند استان کهگیلوبه وبویراحمد ، خاصه بویراحمد ، دنا و مارگون؛

حمد و ستایش پروردگار را که در سرزمین و جغرافیایی زیست می کنیم که نه تنها پایتخت طبیعت ایران زمین ، که پایتخت همدلی و مهرورزی است با مردمانی بزرگ که هیچ گاه نسبت به آب و خاکشان بی تفاوت نبوده اند .

انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد ، دنا و مارگون با همه‌ی فراز و فرودها و رقابت هایش به پایان رسید . قبل از هر چیز از همه مردم عزیز و فهیم حوزه انتخابیه که هر کدام به سهم خود در خلق این شور و شکوه مشارکت ، نقش آفرینی نمودند و در راستای سربلندی فردای وطن و بیانات مقام معظم رهبری ، گام برداشتند ، صمیمانه و خاضعانه تقدیر و تشکر می نمایم .

از حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم استان در مجلس خبرگان رهبری ،حضرت آیت الله حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم یاسوج ، جناب آقای دکتر احمد زاده استاندار محترم استان، معاونت های محترم استانداری ، فرماندار محترم شهرستان های بویراحمد ،دنا ومارگون ، سرتیپ دوم پاسدار خرمدل فرماندهی محترم سپاه فتح استان و سیز پوشان سپاه فتح استان، سرتیپ دوم پاسدار دکتر حکمتبان فرماندهی محترم تیپ مستقل ۴۸فتح استان و مجموعه افسران درجه داران و کارکنان تیپ همیشه سرافراز ۴۸فتح استان، سرتیپ دوم پاسدار مصطفایی فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان ومجموعه ی تحت امرایشان که تمام قد حافظ امنیت استان و صندوق های اخذ رای در کنار مردم بودند ،جناب آقای دکتر جوکار رئیس محترم دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان ومجموعه عوامل نظارت بر امر انتخابات ،جناب آقای دکتر افراسیاب رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ، جناب آقای دکتر ملک حسینی دادستان محترم مرکز استان و مجموعه ی معاونین وقضات شریف و خوشنام استان ، مدیرکل محترم اداره کل اطلاعات استان و مجموعه محترم اطلاعات و امنیت اداره کل اطلاعات ، سپاه فتح ونیروی انتظامی استان و تمام عوامل اجرایی که دلسوزانه و تمام وقت در برگزاری باشکوه انتخابات نقش آفرینی نمودند ، کمال تقدیر و تشکر را می نمایم.

از همه‌ی حامیان و همراهان جریان مردمی راه روشن فردا، از ابتدا تا کنون ، که صبورانه ، دلسوزانه و با همتی بلند ، برای به ثمر نشستن درخت راه روشن فردا و توسعه و آبادانی این دیار تلاش فراوان نموده اند ، خالصانه سپاسگزارم .

همچنین به تمام کاندیدای محترم این انتخابات و حامیان این عزیزان که قطعا اندیشه پیشرفت این خطه از سرزمینمان را داشته اند ، خسته نباشید و خداقوت می گویم .

بی شک جریان مردمی و علمی و عملگرای راه روشن فردا اینک متعلق به تک تک مردم شریف و نجیب این جغرافیاست و کلماتی مانند علیا و سفلی ، گرمسیر و سردسیر،نگاه قومیتی ، حزبی وجناحی و این چنین واژه هایی در اندیشه بلند راه روشن فردا تنها یک آدرس جغرافیایی است و در این جریان علم محور ، نگاه شایسته گزینی و تخصص محوری بر دیگر نگاهها و معیارها ، ارجحیت دارد . اینک هنگامه‌ی دوستی ها و همدلی ها و حرکت همگانی به سوی فردای بهتر است .

امیدوارم در پناه خداوند متعال و دعای خیر شما مردم بی نظیر ، بتوانم با سربلندی جوابگوی حسن اعتماد شما خوبان باشم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی