تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فوریه 2024 - 23:45
کد خبر : 26472

نطق انتخاباتی محمد بهرامی

رقبای عزیز اپوزیسیون دولت نباشید/رقبای من توان و تخصصی ندارند/ بدون شعار و ریا در حوزه های مختلف برنامه دارم/ در شاخص های توسعه یا آخر یا ماقبل آخر هستیم

رقبای عزیز اپوزیسیون دولت نباشید/رقبای من توان و تخصصی ندارند/ بدون شعار و ریا در حوزه های مختلف برنامه دارم/ در شاخص های توسعه یا آخر یا ماقبل آخر هستیم
نطق انتخاباتی محمد بهرامی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر یاسوج برگزار شد.

نطق انتخاباتی محمد بهرامی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر یاسوج برگزار شد.

 محمد بهرامی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و سلامتی و تندرستی برای رهبر معظم انقلاب گفت: از همه عزیزان و بزرگان که از سطح استان و حوزه انتخابیه از ماه‌ها به زحمت افتادند تا یک انتخابات پرشور داشته باشیم، از دستگاه امنیتی و نظامی تقدیر و تشکر می‌کنم.

محمد بهرامی گفت: این موج، موج تغییر و تحول خواهی است، امروز عصر بیداری و آگاهی است و زمان انتخاب کورکورانه نیست، همه رقبا برای ما قابل احترام و محترم هستند اما هرکدام از آنها دارای توان و تخصص خاصی هستند و هر کدام باید سر جای خودش قرار بگیرد.

بهرامی ادامه داد: در مناظره‌ها ۴ سوال تخصصی مرتبط با آنهایی که وکیل مردم در خانه ملت سوال کردم اما قادر به جواب نبودند، یکی از رقبا اعلام آمادگی کرد و من گفتم امشب خدمت شما باشم…

وی گفت: استان ما به تنهایی ۶۰ برابر کشور ژاپن ظرفیت و منابع دارد، چرا انها ۶۰۰ برابر ما رشد کرده‌اند، یکی از سوال‌های من در خصوص دانش و توان آنها بود و ما باید نهاد سازی کنیم، مهمترین نهاد مجلس است، آن کسی که به عنوان نماینده انتخاب می‌شود باید تخصص و علم داشته و بداند هر لایحه و طرح باید چه شاخص هایی داشته باشد اما آنها قادر به جواب نبودند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در رابطه با مشاوره‌ها سوال شد که یک نماینده حق دارد ۵ مشاور تخصصی در حوزه های مختلف داشته باشد و به فرض مشاوری در کنار نماینده قرار گرفت و آیا این نماینده توان دارد زبان این مشاور را بداند و آیا می‌تواند ایراد طرح و برنامه را بداند؟

وی گفت: من محمد بهرامی فرزند شما با قاطعیت و آگاهی کامل به شما می‌گویم که راه‌حل مشکلات کشور از طریق عقلانیت و دانش حل می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: چرا ما برای زنان محدودیت ایجاد می‌کنیم و چرا فضا و ظرفیت برای آنها قرار نمی‌دهیم، سهم مدیریتی بانوان در سمت‌های شهرستانی، استانی و ملی کجاست؟ سهم اشتغال بانوان کجاست؟ هر کجا مسئولیت داشتم اتاق کار من امن ترین مکان برای بانوان بود به آنها بها و اعتماد به نفس دادیم و امید داریم از ظرفیت و پتانسیل آنها استفاده شود.

وی گفت: این جریان متعلق به جوانان است، ما به توان، شایستگی و جوهره این جوانان اعتقاد داریم، ما شهرداری را با توان و خلاقیت و انرژی این جوانان مدیریت کردیم، انشالله نسل هایی که دوست ندارند از صحنه خارج شوند یک روزی این میدان را در اختیار جوانان قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: همین هوایی که تحلیل رفتند، مدیریت های فرتوت و آنهایی که محرومیت را از ما گرفتند آنها جمعه بازار، فوتبال و پایتخت طبیعت را نشانه گرفتند، جمعه بازار حدود ۱۵ سال زندگی حداقل  ۱۸۰۰ خانواده را تامین کرده است، آیا این دوستان به جایگاه هنرمندان به سختی ها به دردسرها و مشکلات هنرمندان توجه دارند، هنرمندان را ما باید حرمت قائل باشیم و مشکلات آنها را از طریق قانون و بدون منت از طریق وزارت حل و تامین شود.

بهرامی تاکید کرد: به رقبای خودم می‌گویم به مردم بگویید توان و تخصص شما چیست و چه سنخیتی با مشکلات مردم دارید؟ آنها اگر نتوانستند مقصر نیستند زیرا تخصص و تسلطی ندارند، من نمی‌گویم می‌خواهم شق القمر کنم اما میدانم از کجا شروع کنم و کی شروع کنم.

وی افزود: بدون شعار و ریا برای مردم در حوزه های مختلف برنامه دارم، همین را سوال کردم ، اصول و ارتباطاتی که در برنامه ریزی ها چشم انداز، بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت را پرسیدم اما قادر به جواب نبودند، برادر نماینده اگر نتوانستی کاری انجام بدهی واقعیت آن است که سراغ کارهای اساسی نرفتی حداقل با مردم صادق باش و به مردم دروغ نگویید.

وی ادامه داد: من نمیدانم نخواستی بروید، نمی‌دانی یا نتوانستی، مجلس نیاز به نمایندگان متخصص دارد که فردا نمایندگان تهران و کلان شهرها این نماینده را تحقیر نکنند و بی محل نکنند مردم نیاز به نماینده ای دارند که نمایندگان دیگر‌ در مقابل علم و قدرت و تحلیل او سر تعظیم فرود آورند، نه نماینده ای که وزرا بها ندهند و وی را دست کم بگیرند، چرا تاثیز پتانسیل های ما در اقتصاد کشور یک تا ۵ است اما در شاخص های توسعه یا آخر یا ماقبل آخر هستیم.

این کاندیدا تصریح کرد: از نماینده سوال میکنم چون از بودجه استان و افزایش ان سوال کرد اولا این افزایش جواب تورم نیست و دوما از سازمان مدیریت میزان آن را میتوان گرفت و آیا این اعتبارات در توسعه استان تاثیری داشت؟ سوال ما از آقای نماینده این است که کارشناس برنامه بودجه در سازمان مدیریت کشور کیست؟

وی گفت: یک بار نماینده ما به این کارشناس مراجعه نکرده است و چطور ادعا کرده است بودجه ما‌ افزایش پیدا کرده است، سوالی از دوستان کارشناس و توانمند و هم فکر و خوش فکر و تحصیلکرده داریم، عزیزانی که گلایه دارند و عزیزانی که بیان کردند  نمی خواهیم مشارکت کنیم با برخی از آنها صحبت کردیم و قانع شدند اما شرایط فراهم نشد با بخشی از دوستان صحبت کنیم چون آنها بیان کردند مجلس می‌خواهد چه کاری انجام دهد، آیا همین مجلس نبود برجام را تصویب کرد؟ آیا بعضی همکاران آقایان در صحنه مجلس برجام را در صحن مجلس آتش زدند؟ آیا همین مجلس اعتبارات حوزه های مختلف سازمان و دستگاه های مختلف را مصوب نمی کند؟ این مجلس برخی تصمیمات و مصوبات انها بر علیه خواست عمومی شما نیست؟ آیا برخی از آنها فیلترینگ را مصوب نکردند و امروز با پررویی در فضای مجازی تبلیغ می‌کنند، شما یقین بدانید هیچوقت بنده بر علیه اراده و‌خواست مردم تصمیم نخواهم گرفت، یقین بدانید مشکلات و گره‌های شما را حل خواهم کرد

بهرامی ادامه داد: رقبای عزیز اپوزیسیون دولت نباشید شما مسبب وضع موجود هستید، دولت در این دوسال چه کار کرد و قول ها را تا چه اندازه عملی کرد؟ چه اندازه پول بدون پشتوانه وارد بازار کرد و تورم سرسام آور وارد بازار کرد.

بهرامی گفت: آیا دلار از ۲۸ هزار به ۵۶ هزار تومان پرواز نکرد؟ آیا گوشت از ۱۲۰ به ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا نکرد؟ طبق قانون مگر قرار نیست افزایش حقوق کارکنان و طبقه متوسط و طبقه زیر متوسط، بازنشسته ها افزایش پیدا کند، افزایش حقوق از ۱۰ تا ۲۰ درصد است اما افزایش کالاهای اساسی ۱۰۰ برابر و ۲۰۰ برابر افزایش پیدا کرد، آیا دولت نباید به فکر مردم باشد، خیلی از مردم نمی توانند یک کیلو گوشت خریداری کنند.

وی افزود: دوستان رقیب، شما نماد تغییر نیستید شما حافظ وضع موجود هستید، من یک تنه ادعا ندارم همه مشکلات را حل کنم اما فردا می توانم نماینده خوشفکر و متخصص را پیدا کنم و سیاست اقتصادی دولت را تنظیم کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی