تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فوریه 2024 - 22:57
کد خبر : 26438

مهدی روشنفکر در اجتماع عظیم حامیان خود

با حضورتان سوت پایان را زدید/ ۲۰۰درصد در بودجه استان رشد ایجاد کردم / ندای وحدت به درخت تنومندی تبدیل شده است/ کسی با این بداخلاقی‌ها جواب نمی‌گیرد

با حضورتان سوت پایان را زدید/ ۲۰۰درصد در بودجه استان رشد ایجاد کردم / ندای وحدت به درخت تنومندی تبدیل شده است/ کسی با این بداخلاقی‌ها جواب نمی‌گیرد
مهدی روشنفکر کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نطق انتخاباتی خود در را در یاسوج برگزار کرد.

مهدی روشنفکر کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نطق انتخاباتی خود در را در یاسوج برگزار کرد.

نطق پایانی مهدی روشنفکر نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در جمع طرفدارانش در خیابان تختی یاسوج برگزار شد.

مهدی روشنفکر گفت: درود بر مردم غیرتمند دیارم و بویراحمد بزرگ می‌فرستم، حضور و رستاخیز شما در خیابان تختی نشانی از عزت و افتخار برای این سرزمین است، افتخار می‌کند و اعلام می‌کنم با حضورتان سوت پایان را زدید.

وی ابراز داشت: در سال ۹۴ با تمام بداخلاقی‌ها و اتهام‌ها و توهین‌ها دست‌خالی امروز با کمک مردم آمدید و امروز شاهدیم که رستاخیزی را در جنوب کشور ایجاد کرده‌ایم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون تصریح کرد: بعد از پیروزی سال ۹۸ که با استعانت خداوند و همراهی شما وارد بهارستان شدم، در این مسیر با مشکلات و محدودیت‌های فراوانی روبرو شدم، مشکلاتی که در هنگام شکل‌گیری مجلس یازدهم در کشور حکم‌فرما بود تحریم‌های شدید و بیماری منحوس کویید۱۹ و در کنار داعشی ها و تکفیری‌ها که کلی از بودجه ایران صرف مبارزه با آن‌ها بود و در کنار این‌ها سوء مدیریت و ساختار بودجه‌ای باعث شده بود که کلی مشکلات در کشور موج بزند.

روشنفکر خاطرنشان کرد: بدترین شرایط را در آن چهل‌ساله با آن مواجه شدیم اما بااین‌همه مشکلات کارنامه درخشانی را باهمت شما به یادگار گذاشتم، قطعاً ادامه کار و چهار سال بعد بهتر از شرایط گذشته در کنار شما ماندگار خواهیم بود و یقیناً پروژه‌ای بزرگ را رقم خواهم زد.

روشنفکر گفت: سرافرازانه باز باافتخار اعلام می‌کنم و گوشه‌ای از چهل ماه گذشته را اشاره خواهم کرد، در این چهل ماه در ۵کمیسیون و ۲فراکسیون مجلس آن‌هم بارأی نمایندگان راه پیدا کنم، حافظه تاریخی مردم بویراحمد بزرگ فراموش نمی‌کند که در ادوار گذشته خیلی از این نمایندگان حتی بعد از ورودشان حتی ورود به یک کمیسیون هم برای آن‌ها میسور نبود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: در سال ۱۴۰۰ در همان آغاز کار با بالاترین آرا برای حضور در کمیسیون تلفیق راه یافتم کارشناسان برنامه‌وبودجه میزان بودجه‌ای که در آن سال۲۰۰درصد در بودجه استان رشد ایجاد کردم را بر آن صحه گذاشتند.

روشنفکر تصریح کرد: حتماً مردم و به‌ویژه شهرستان دنا خاطره آن روزهای سخت زمین‌لرزه سی سخت را فراموش نمی‌کنند در همان آغاز به‌عنوان نماینده مردم صدای این مردم را به اطلاع دولتمردان و مجلسیان رساندم، فریادهای خادم شما در خانه ملت باعث شد که با اعتبارات آن روز خارج از برنامه مجلس بیش از ۳۰۰میلیارد تومان را به این شهرستان اختصاص دادیم، در همان روزها بیش از ۴۵ نماینده مجلس نماینده اول دولت سابق و مسئولان کشوری را به این شهرستان آوردیم.

وی ادامه داد: شعار ما برای مردم بود و برعکس کسانی به من تهمت می‌زنند که من کمتر در تهران هستم، من در بطن مردم و در خدمت این مردم و میان آن‌ها بوده‌ام و هستم؛ اما اشاره‌ای هم داشته باشم در رابطه با خدمات حقیر و ندای وحدت در فرهنگ سیاسی؛ برعکس آن‌هایی که در مناظرات اشکال می‌گرفتند، کف این جریانات زیلایی تا کوشک بویراحمد ۷کاندید در زمان ظهور ندای وحدت عرض‌اندام و ثبت‌نام کرده‌اند برای انتخابات مجلس که نشان از آزادی سیاسی است، تا قبل از ۹۸نوع نگاه سیاسی در بویراحمد به لیست مدیران گرمسیری و سردسیری تقسیم می‌شد تا قبل از من چند تن از نمایندگان نسبت به منتقدان و سایت‌ها شکایت داشتند، با همه این تهمت‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها تاکنون علیه هیچ رسانه‌ای شکوائیه نداشتم و باکمال اعتماد و انتقادپذیری کارم را دنبال کرده‌ام.

روشنفکر گفت: در این چهل ماه چندین ایر پروژه بزرگ ازجمله میدان گازی مختار، سد تنگ سرخ، ابر پروژه پتروشیمی دنا و از بزرگ‌ترین طرح گردشگری در جنوب از تونل‌های دوقلو در سی سخت و بزرگ‌ترین پل قوسی در جنوب کشور ازجمله این پروژه‌های عمرانی بوده است.

وی در پایان گفت: به تخریب رقبای انتخاباتی بنای پاسخ ندارم ولی همه رقبای انتخاباتی و هوادارانش را به خدای بزرگ می‌سپارم و شمارا می‌بخشم و بدانید که بذر جریان ندای وحدت از سال۹۴شروع‌ شده و جوانه‌اش درختی بزرگ‌شده و امروز با این بداخلاقی‌ها کسی جواب نمی‌گیرد ودرخت این ندای وحدت امروز تنومند شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی