تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فوریه 2024 - 1:52
کد خبر : 26424

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از نمایشگاه انقلاب در دبیرستان دخترانه معارف یاسوج

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از نمایشگاه انقلاب در دبیرستان دخترانه معارف یاسوج
آفتاب دنا : مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در دبیرستان دخترانه معارف شهید مطهری یاسوج از نمایشگاه انقلاب برپا شده در این دبیرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، در بازدید سرزده حسنعلی عزت خواه از این نمایشگاه که در سه بخش دیروز،امروز و فردا طراحی شده بود دانش آموزان با روایتگری از تاریخ انقلاب اسلامی به فراز نشیب ها و دستاوردهای نظام اسلامی پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در پایان این بازید با تقدیر از مدیر خلاق ،پرتلاش و توانمند دبیرستان دخترانه معارف، عوامل اجرایی و  دانش آموزان ساعی و تلاشگر  که در پرپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب به خوبی نقش آفرینی کردند گفت: من به این نمایشگاه آمدم تا این پیام را بدهم که اگر بخواهیم آینده نظام را تضمین کنیم، پایه‌هایش در مدارس است.

حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه دشمن امروز هویت نسل جوان ما را نشانه گرفته است و دنبال هویت زدایی است تصریح کرد: آینده کشور و نظام در گرو ساختن ذهن دانش‌آموزان و تربیت نیروی انسانی خودساخته و صالح است.

عزت خواه ،خطاب به دانش‌آموزان حاضر در نمایشگاه مدرسه انقلاب گفت: آینده‌سازان کشور شمایید و آینده وطن در دستان شما خواهد بود و تلاش کنید با حجاب خویش و خوب درس خواندن فرداهایی بهتر و زیباتر را رقم بزنید.

وی از مدیر دبیرستان دخترانه معارف خواست تا بستری را فراهم کند که همه دانش‌آموزان  این مدرسه و مدارس اطراف بتوانند از محتوای غنی و ارزشمند نمایشگاه مدرسه انقلاب بازدید و از نزدیک در جریان مسائل دیروز ،امروز و فردای ایران اسلامی قرار گیرند.

گوهر باقرپور مدیر دبیرستان دخترانه معارف شهید مطهری یاسوج  نیز گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش آموزان با تاریخ انقلاب و فراز و نشیب های نظام مقدس جمهوری اسلامی در گذر زمان، برپا شده است.

باقرپور افزود: نمایشگاه مدرسه انقلاب به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در سه بخش دیروز، امروز و فردا طراحی شده است که با محوریت روایتگری دانش آموزان انجام می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی