تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فوریه 2024 - 1:26
کد خبر : 26421

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد:

آشنایی و تربیت دانش‌آموزان با ارزش‌های انقلاب و اسلام از اهداف تاسیس نهاد امور تربیتی است/ مربیان پرورشی حلقه وصل فعالیت‌های تربیتی در مدرسه و ارتباط با خانواده ها هستند

آشنایی و تربیت دانش‌آموزان با ارزش‌های انقلاب و اسلام از اهداف تاسیس نهاد امور تربیتی است/ مربیان پرورشی حلقه وصل فعالیت‌های تربیتی در مدرسه و ارتباط با خانواده ها هستند
آفتاب دنا : مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: آشنایی و تربیت دانش‌آموزان با ارزش‌های انقلاب و اسلام از اهداف تاسیس نهاد امور تربیتی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حسنعلی عزت خواه در جلسه تجلیل از دانش آموزان برترعلمی ، فرهنگی و ورزشی دبیرستان دخترانه نیایش یاسوج با تبریک هشتم اسفندماه سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی گفت: نهاد امور تربیتی در  هشتم اسفندماه ۱۳۵۸ بدست معماران تعلیم و تربیت یعنی شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر شکل گرفت.

وی ،ضمن تقدیر وتشکر از تلاشهای معاونان و مربیان پرورشی در مدارس گفت: مربیان پرورشی مدارس حلقه وصل فعالیت‌های تربیتی در مدرسه و ارتباط با خانواده ها هستند که توانمندسازی مربیان مدارس از اولویتهای آموزش وپرورش استان است.

عزت خواه با بیان اینکه مهمترین هدف تشکیل امور تربیتی حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزشهای انقلاب در مدارس است بیان کرد: هفته تربیت اسلامی فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با ارزش‌ها و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مهمترین وظیفه و ماموریت‌ نظام آموزش و پرورش در جامعه اسلامی توجه به مسائل تربیتی و پرورشی است تا دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین با اصول تربیت دینی و اسلامی برای داشتن یک زندگی سعادتمندانه بیشتر آشنا شوند.

مدیر نمایندگی کانون فرهنگی آموزشی قلم چی در یاسوج نیز در این آیین ضمن تبریک سالروز امور تربیتی و ماه پربرکت شعبان گفت: موفقیت دانش آموزان در دوران تحصیل بستگی به برنامه ریزی هدفمند دارد تا بتوانند از اوقات خویش به خوبی استفاده کنند.

خلیفه خلقی پور با بیان اینکه دانش آموزی موفق است که حداقل در شبانه روز بیش از ۴ تا ۵ ساعت مطالعه داشته باشد گفت: مطالعه باید بر اساس اصول علمی برنامه ریزی شود تا منتج به نتیجه و یادگیری اتفاق بیفتد.

خلقی پور بیان کرد: قریب به ۵ هزار نفر دانش آموز از فعالیتهای آموزشی و فرهنگی موسسه قلم چی استفاده می کنند که ۲ هزار نفر از آنها بورسیه بنیاد هستند که در امر بورسیه مناطق دور افتاده روستایی در اولویت بوده اند و این نکته در توزیع عدالت اجتماعی اثر بسزایی داشته است.

فریده قاسمی مدیر دبیرستان نیایش یاسوج نیز گفت: در این برنامه با همکاری بنیاد فرهنگی آموزشی قلم چی از دانش آموزان برتر علمی این دبیرستان تجلیل شد.

قاسمی با بیان اینکه در این برنامه از ۱۲۳ نفر از دانش آموزان رتبه های اول تا سوم ،برترین های مسابقات علمی  و پیشرفت تحصیلی و دانش آموزان رتبه بالا در آزمونهای موسسه آموزشی قلم چی تجلیل به عمل آمد گفت: این دبیرستان قریب به ۳۰۰ دانش آموز در رشته تجربی دارد که در سالهای گذشته در کنکور سراسری موفقیتهای چشمگیری کسب نموده است.

در پایان این آیین با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان و مدیر نمایندگی موسسه قلم چی در استان از دانش آموزان برتر علمی دبیرستان نیایش با اهدا لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی