تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 فوریه 2024 - 0:11
کد خبر : 26411

نستهن مقدم در جمع مردم چیتاب مطرح کرد:

مردم مقابل پول پاشی ها بایستند

مردم مقابل پول پاشی ها بایستند
نستهن مقدم کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: مردم در ۱۱ اسفند مردم مقابل پول پاشی ها بایستند

نستهن مقدم کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: مردم در ۱۱ اسفند مردم مقابل پول پاشی ها بایستند

کاندیدای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد،دنا و مارگون با برشمردن رشادت های چیتابی ها در ۸ سال دفاع مقدس و تقدیم اولین شهید مدافع حرم استان گفت: افتخارم این است که به عنوان یک بسیجی ایثارگر همرزم چیتابی ها در دفاع مقدس بودم.

نستهن مقدم چیتاب را نگین گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی کرد و ابراز داشت: چیتاب در انقلاب اسلامی سرافراز است و ایثار مردم این منطقه در استان و کشور زبانزد است.

مقدم با تاکید براینکه مردم در انتخابات پیش رو از آیت الله ملک حسینی با رای خود حمایت کنند ابراز داشت: مردم در ۱۱ اسفند باید دست رد به قبیله گرایی و قومیت طلبی بزنند.

وی پول پاشی در انتخابات را تایید کرد و از مردم خواست مقابل پول پاشی بایستند و با نگاه توسعه محور در شاخص های مختلف انتخاب اصلحی داشته باشند.

مقدم افزود :ما از نظر منابع طبیعی ، معدنی و طبیعت بکر برخوردار هستیم اما با فرصت سوزی مسئولان ، خودکشی، فقر، محرومیت و بیکاری در استان و این حوزه انتخابیه نمود جدی دارد.

کاندیدای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شایعه سازان از ضعفشان شایعه درست می کنند و از رقیب قوی هراس دارند گفت: مردم دستاویز شایعه نشوند چرا که شایعات از اتاق فکر و افکار ضعیف سرمنشا می گیرد.

وی اذعان داشت: مردم قدرتمندترین عنصر برای انتخابات هستند و فریب کاروان ها و غوغاسالاری ها را نخورند و از فرصت انتخابات برای تحول و تغییر وضع موجوت استفاده کنند.

مقدم با بیان اینکه اگر انتخاب اصلحی نداشته باشند در آینده شاهد همین وضع موجود فعلی خواهند بود. او در ادامه تاکید کرد با شایسته سالاری بدنبال خدمت به مردم هستم و مسئولان باید قدردان مردم باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی