تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فوریه 2024 - 15:24
کد خبر : 26345

زلزله روشنفکر در سی سخت

آقایی که تفکر طالبانی و بسته دارد چگونه میخواهد نماینده باشد/بهرامی راننده یکی از رهبران جریانی هست که عمرش نیز به پایان رسیده است/ دو ورشکسته سیاسی به دنبال نفاق و از بین بردن اتحاد در بویراحمد واحد هستند/ بویراحمدی ها هم شجاعت دارند و هم بخار، اما این آقایان نه شجاعت دارند و نه بخار/ مانند قاجار و معاهده ترکمنچای شما به این استان چوب حراج زدید/ افتخار می کنم خادم مردم سی سخت هستم/ رقبای انتخاباتی ضعیف و ناتوان برای جدایی بین مردم و روشنفکر شایعه راه انداختند/ در استان اصلاح طلب تر از روشنفکر سراغ ندارید

آقایی که تفکر طالبانی و بسته دارد چگونه میخواهد نماینده باشد/بهرامی راننده یکی از رهبران جریانی هست که عمرش نیز به پایان رسیده است/ دو ورشکسته سیاسی به دنبال نفاق و از بین بردن اتحاد در بویراحمد واحد هستند/ بویراحمدی ها هم شجاعت دارند و هم بخار، اما این آقایان نه شجاعت دارند و نه بخار/ مانند قاجار و معاهده ترکمنچای شما به این استان چوب حراج زدید/ افتخار می کنم خادم مردم سی سخت هستم/ رقبای انتخاباتی ضعیف و ناتوان برای جدایی بین مردم و روشنفکر شایعه راه انداختند/ در استان اصلاح طلب تر از روشنفکر سراغ ندارید
افتخار می کنم خادم مردم سی سخت هستم/ رقبای انتخاباتی ضعیف و ناتوان برای جدایی بین مردم و روشنفکر شایعه راه انداختند/ بهرامی راننده یکی از رهبران جریانی هست که عمرش نیز به پایان رسیده است/ در استان اصلاح طلب تر از روشنفکر سراغ ندارید/ دو ورشکسته سیاسی به دنبال نفاق و از بین بردن اتحاد در بویراحمد واحد هستند/ بویراحمدی ها هم شجاعت دارند و هم بخار، اما این آقایان نه شجاعت دارند و نه بخار/ آقایی که تفکر طالبانی و بسته دارد چگونه میخواهد نماینده باشد/ مانند قاجار و معاهده ترکمنچای شما به این استان چوب حراج زدید

مهدی روشنفکر کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون نطق انتخاباتی خود را در جمع مردم سیسخت انجام داد.

مهدی روشنفکر کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش در جمع مردم  سی سخت گفت:به مردم دیار فرهنگ و ادب و مردمان خون گرم سرزمین برف و آفتاب سلام عرض میکنم، هزار درود بر مردم سخت کوش سی سخت می‌فرستم که در این هوای سرد زمستان برای لبیک دوباره به ندای وحدت گرد هم آمده آید و خوشحالم که در این جمع صمیمی حضور دارم.

روشنفکر به زلزله مهیب سی سخت اشاره کرد و تصریح کرد: از بدو ورودم مانع تراشی و مشکلات زیادی را برخی ها برای حقیر دامن زدند که بین این خادم مردم و مردم بزرگ شهر فاصله ها بیاندازند، آنها نمی‌خواستند فاصله روشنفکر و مردم سی سخت را کم کنند بلکه می‌خواستند در مسیر وحدت روشنفکر و مردم سنگ اندازی کنند.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بویراحمد دنا و مارگون تصریح کرد:تلاش کردم که قدردان مردم سی سخت باشم و باز افتخار میکنم خادم این مردم هستم.سیسخت و دیار سیسخت و دناشهادت می‌دهد در زلزله ای که خوشبختانه تلفات جانی نداشت بیش از ۵۰نماینده مجلس و معاونین رئیس جمهور سابق و حتی خود آقای رئیس جمهور فعلی دو بار به این شهر آمدند و توانستم شرایطی را ایجاد کنیم که برای دیار سی سخت شکوفایی باشد و استعانت دولت مردان برای این مردم باشد.

وی ادامه داد:وقتی به کمیسیون تلفیق راه یافتم از آقای دکتر قالیباف مطالعه حق این مردم را داشتم که ۳۰۰میلیارد تومان را برای نوسازی این شهر زیبا به این مردم اختصاص دادند.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بویراحمد دنا و مارگون ادامه داد:رسانه ها از زبان آقای تاج گردون خبری زدند  که وی گفته است چنین چیزی امکان ندارد.ولی  وقتی مستندات را دیدند پذیرفتند که چنین چیزی در اینگونه حوادث غیرمترقبه ای وجود نداشته و این کار بدیعی بود و قابل تقدیر است.

روشنفکر ادامه داد:اما کنار این کارها و کمک های مالی و مادی پروژه های عمرانی را به جلو برده ایم تا شکوه و افتخار را برای دیار بیاوریم .

وی به برخی بداخلاقی ها در زمان قبل وفعلی اشاره داشت و گفت:برخی به دنبال بداخلاقی هستند و حتی امروز از  بد اخلاقی گذشته‌اند و به تهمت دست‌زده اند.

وی به خیل عظیم کمک های مردمی از استانهای دیگر  به شهر سی سخت اشاره کرد و افزود: وقتی فریاد زدم برای حادثه سی سخت امکانات زیادی به شهر سی سخت جاری شد که همه آنرا دیدندوبه آن شهادت می‌دهند.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای بویراحمد دنا و مارگون با انتقاد از رویه برخی نامزد های انتخاباتی خود گفت: رقبای انتخاباتی ضعیف و ناتوان همان موقع شایعه راه انداختند برای جدایی بین مردم و روشنفکر و می‌گفتند که روشنفکر تمامی امکانات را در شهر سی سخت دارد توزیع می‌کند ولی در شهر سی سخت شایعه می‌کردند که روشنفکر تمامی امکانات را به روستاهای دیگر برده است .

وی ادامه داد: در همان آغاز آمدم یکی از فرزندان سی سخت به نام دکتر زارعی را به عنوان مسئول رسانه ای ندای وحدت انتخاب کردم  و به وی تاکید کردم که بر اساس اخلاق در جهت روشنگری بر علیه این بد اخلاقی ها اقدام کنید.

وی ادامه داد:اما متاسفانه برخی رقیب های انتخاباتی  آنها از تهمت و افترا برنداشتند و با تقطیع، کلیپی در مورد حقیر و مردم با اصالت سی سخت انتشار دادند،مردم با اصالت سی سخت  دست رد بر سینه آنها زدند اینها این کلیپ را انتشار دادند و هدف آنها فقط و فقط تخریب بوده است.

روشنفکر ‌تصریح کرد: آقایی از همین نامزدهای انتخاباتی گفتند که من میخواهم بجای روشنفکر از شما عذرخواهی کنم .ولی من میگویم شما باید از مردمی عذرخواهی کنید که ۱۲سال آنها را سرکار گذاشتید و به دنبال خود می کشید.اصلاحات سه رکن دارد اخلاق مداری درایت و شهامت ولی شما هیچکدام را ندارید ،شما اصلاح طلب نیستید بلکه راننده یکی از رهبران یک جریان در استان هستید که عمرش نیز به پایان رسیده است.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بویراحمد دنا و مارگون گفت:شما گفتارتان نشانی از اصلاح طلبی ندارد این را بدانید در استان اصلاح طلب تر از روشنفکر سراغ ندارید آن هم اصلاح طلبی که به اصولگرایی و ارزشهااعتقاد دارد.

روشنفکر تصریح کرد:به آن شخص میگوییم که توبه کندو به هوادارانش بگوید از این بی اخلاقی ها دامن نزنید و دست بردارید. مردم با فرهنگ شهر سی سخت؛ ما مثل آن کسانی نیستیم که نمک بخورند و نمکدان بشکنند، دو گروه که در این مسیر دامن می زنند دو ورشکسته سیاسی هستند که به دنبال نفاق و از بین بردن اتحاد در بویراحمد واحد هستند.

روشنفکر ‌گفت:ما سخنی دارم و میگوییم که بر اساس صحبت مرحوم بهمن بیگی که گفت بویراحمدی ها هم شجاعت دارند و هم بخار، اما این آقایان نه شجاعت دارند و نه بخار، و امروز تنها کار این آقایان غیر جاسوس بودن چیز دیگری است و آن هم تفرقه است.

وی به پخش تکه کلیپی از خود در مورد مردم شهر سی سخت اشاره کرد و گفت:آن کلیپ در زمان در زمان رییس فقید بنیاد مسکن بود که در تنگ سریز بود و  این جمله را ما به گونه ای دیگر گفتیم ولی این آقایان پرونده ساز  تقطیع کردند و آنگونه این جمله را تکثیر کردند.

وی به صحبت های یکی از نامزدهای مجلس در شهر سی سخت در روز گذشته اشاره کرد و گفت: دیروز آقایی آمدند و تاخت و تاز کرده است، آقایی که تفکر طالبانی و بسته دارد چگونه میخواهد نماینده باشد، آقای نامزد شما نخبه کشی کردید و برخی از نخبه ها را فراری دادید و امروز به یاد شلوار تنگ جوانان ما افتاده اید و امروز بحث روشنگری را میگویید، مگر شما را کسی نمی شناسند که دید بسته‌ای دارید و به پرونده ساز معروف هستید.

روشنفکر گفت: اگر مرحوم آیت الله ملک حسینی نبودند و ترمز دستی شما را نمی کشیدند چه بلاها که بر سر این نخبگان نمی‌آوردی، مانند قاجار و معاهده ترکمنچای شما به این استان چوب حراج زدید، شما باید بیایید و جواب بدهید که چرا آب این  استان را در تنگ سرخ و سد خراسان را حراج کردید.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان گفت:سال ۸۲استان لکه ننگ محرومیتی که به استان داده بودید را بدون هیچ گونه جایگزینی برداشتید و این استان را  از محرومیت خارج کردید تا الان مردم بویراحمد  در محرومیت دیگری به سر ببرد، به کسانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بودند رحم نکردید و به هر شیوه ای از این قشر استفاده کنید درماشما را به خدا واگذاریم خواهیم کرد و این مردم در یازده اسفند شما را تنبیه خواهد کرد.

روشنفکر خاطرنشان کرد:به کسانی که  تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بودند رحم نکردید و به هر شیوه ای از این قشر استفاده کردید ما شما را به خدا واگذار میکنیم و این مردم در یازده اسفند شما را تنبیه خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی