تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فوریه 2024 - 14:52
کد خبر : 26339

نادر منتظریان در جمع مردم مارگون:

همه باید تلاش کنند تا امنیت برقرار باشد و با دوستی و همدلی این انتخابات برگزار شود.

همه باید تلاش کنند تا امنیت برقرار باشد و با دوستی و همدلی این انتخابات برگزار شود.
نادر منتظریان کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در جمع مردم شهرستان مارگون حضور پیدا کرد.

نادر منتظریان کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در جمع مردم شهرستان مارگون حضور پیدا کرد.

نادر منتظریان کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بویراحمد بزرگ و واحد از زیلایی تا سپیدار را به کمک شما مردم و همدلی هم خواهیم ساخت، ما نمی‌گذاریم بویراحمد واحد  عقب افتاده نگه‌داشته شود

منتظریان در جمع مردم مارگون بیان داشت: بویراحمد بزرگ و واحد از زیلایی تا سپیدار را به کمک شما مردم و همدلی هم خواهیم ساخت، ما نمی‌گذاریم بویراحمد واحد  عقب افتاده نگه‌داشته شود و باهمت آن را به‌سوی قله‌های پیشرفت حرکت خواهیم داد.

وی ادامه داد: ما نخواهیم گذاشت این وضعیت موجود ادامه داشته باشد و با همکاری شما دوباره به ریل پیشرفت بازخواهیم گشت، ننگ برای ماست که هنوز در بخش زیرساخت‌ها در برخی حوزه‌های بویراحمد واحد عقب‌افتاده هستیم.

منتظریان خاطرنشان کرد: ما شهرستان مارگون را باید اشتغال‌زا کنیم و به‌سوی تولید سوق خواهیم داد و زمینه اشتغال جوانان را فراهم خواهیم کرد، نباید شهرهایمان یک روستای بزرگ محسوب شود بلکه باید زمینه پیشرفت در بویراحمد واحد را فراهم کنیم.

وی افزود:  چرا باید مردم این منطقه این‌همه در سختی باشند، باید در روز سرنوشت‌ساز ۱۱ اسفندماه کار را تمام کنیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم، تنها مجموعه‌ای که هزاران نفر از شخصیت‌های صاحب‌رأی در ان هستند.

این کاندید مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون افزود: ما به مردم، جوانان و بانوان شهرستان مارگون  افتخار می‌کنیم.

منتظریان در ادامه بیان داشت: همه باید تلاش کنند تا امنیت برقرار باشد و با دوستی و همدلی این انتخابات برگزار شود. وی گفت: در بدو ورود به مارگون طرفداران دیگر کاندیداها  با گل به استقبال ما آمدند و گل تقدیم کردند که به این همدلی افتخار می‌کنیم.

منتظریان عنوان کرد: من به شما قول می‌دهم که امنیت در انتخابات برقرار  است و سپاه و بسیج قول دادند امنیت انتخابات را تأمین کنند.

وی در پایان اذعان کرد: ما معتقد به آرای مردم هستیم و این رأی مردم است که سرنوشت انتخابات را رقم می‌زند، مردم در روز ۱۱ اسفند فرد اصلح را انتخاب می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی