تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فوریه 2024 - 14:30
کد خبر : 26336

مقدم در واکنش به خبر کناره گیری از انتخابات

مردم به شایعات توجه نکنند/ مدیری عملیاتی هستم

مردم به شایعات توجه نکنند/ مدیری عملیاتی هستم

نستهن مقدم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: با نزدیک شدن به ساعت برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند شایعات افزایش پیداکرده و واهمه‌ای از تخریب‌ها و شایعات نخواهم داشت و در میدان می‌مانم. نستهن مقدم با اشاره به اینکه مردم سپیدار و جلیل در تاریخ بویراحمد

نستهن مقدم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: با نزدیک شدن به ساعت برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند شایعات افزایش پیداکرده و واهمه‌ای از تخریب‌ها و شایعات نخواهم داشت و در میدان می‌مانم.

نستهن مقدم با اشاره به اینکه مردم سپیدار و جلیل در تاریخ بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد نقش‌آفرین بوده و هستند گفت: شهدای دلیر و رشید این خطه گواه دلیر مردی و رشادت مردم این منطقه از استان است.

وی با برشمردن مبارزه مردم جلیل و بابکان با شاه و حکومت شاه مخلوع گفت: همه ما در این سرزمین برادر و برابر هستیم و نبرد تنگ تامرادی افتخاری برای مردم کهگیلویه و بویراحمد و ایلات مستقر در این منطقه از استان است.

این کاندیدای انتخابات به ضرورت ایجاد زیرساخت و توسعه راه‌های این منطقه اشاره کرد و گفت: محورهای مواصلاتی سپیدار نیازمند توسعه است و اگر این منطقه بخشی از سایر استان‌ها بود به یک منطقه مولد و اشتغال‌زا تبدیل‌شده بود.

مقدم محور توسعه در دنیا را آموزش ارزیابی کرد و تأکید کرد: حذف سهمیه عشایر از استان برای عدالت آموزشی خوب نبوده و نیاز است مسئولان به‌صورت جدی آن را دنبال کنند چراکه بی‌مهری با آموزش باعث پسرفت می‌شود.

وی گفت: منکر خدمات جمهوری اسلامی نیستم اما بابکان و جلیل نیازمند توسعه اشتغال و خروج از محرومیت است و باید بی‌منت رفاه، مسکن و شغل در اختیار مردم قرار بگیرد.

شهردار سابق یاسوج با تأکید بر اینکه حضور مردم درصحنه‌های مختلف زیبنده خدمت بیشتر است گفت: برخی برای ناامیدی مردم شروع به‌دروغ پردازی می‌کنند و تلاش می‌کنند رقبا را از میدان خارج کنند، مردم به کارنامه رأی می‌دهند و انتخابات نه نوبتی و نه سهمیه‌ای، منطقه‌ای و قومی و قبیله‌ای نیست.

مقدم در ادامه افزود: حق مردم خدمت است و هرکسی به مجلس راه یافت نباید مردم را خودی و نا خودی بپندارد و همه مردم شایسته خدمت و احترام هستند.

این کاندیدا خود را مدیری عملیاتی ارزیابی کرد و اذعان داشت: در دوران تصدی شهرداری باوجود زلزله، تحریم، کرونا و بودجه پائین حداکثر خدمات را به مردم دادیم.

وی مناظرات تلویزیونی را فرصتی برای انتخاب اصلح توسط مردم دانست و گفت: حیف با زحمتی که صداوسیما کشید اما برخی به تخریب دیگر رقبا پرداختند و بهتر است مردم با قضاوت و نگاه برنامه‌ای فرد اصلح را انتخاب کنند.

او گفت: با نزدیک شدن به ساعت برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند شایعات افزایش پیداکرده و واهمه‌ای از تخریب‌ها و شایعات نخواهم داشت و در میدان می‌مانم.

مقدم از حامیان خود و مردم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون خواست توجه به شایعات نکنند و با شناخت و آینده سازی انتخاب اصلح به‌پای صندوق‌های رأی بروند.

وی بابیان اینکه نظام مدیر دست‌پاک و خادم می‌خواهد گفت: کارنامه من در سال‌های گذشته گواه خدمتگزاری من بوده و این توان را دارم که از حق‌وحقوق مردم دفاع کنم.

وی سپیدار را نیازمند فقط یک تابلوی شهرداری ندانست و گفت: شهر نیازهایی دارد در کنار رفاه مردم و ادارات، بانک‌ها باید در ان راه‌اندازی کنند.

مقدم به‌ضرورت امکانات شهری، خدماتی، آموزشی و رفاهی در این منطقه اشاره کرد و تأکید کرد: مردم نمی‌توانند در مقابل عدم خدمات عوارض بدهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی