تاریخ انتشار : یکشنبه 25 فوریه 2024 - 20:23
کد خبر : 26259

مهدی روشنفکر در جمع فرهنگیان:

با این حضورتان  به کسانی که  به جامعه فرهنگی توهین کردند نشان دادید که جامعه فرهنگی بیدار است/ شما آمدید از آن‌هایی که دستشان به منافع عمومی آلوده است اعلام برائت کنید

با این حضورتان  به کسانی که  به جامعه فرهنگی توهین کردند نشان دادید که جامعه فرهنگی بیدار است/ شما آمدید از آن‌هایی که دستشان به منافع عمومی آلوده است اعلام برائت کنید
نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بویراحمد دنا و مارگون در جمع فرهنگیان طرفدار ندای وحدت در تنگ گنجه ای برگزار شد.

نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بویراحمد دنا و مارگون در جمع فرهنگیان طرفدار ندای وحدت در تنگ گنجه ای برگزار شد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در جمع فرهنگیان گفت: قشر فرهنگی جامعه‌ای بی‌بدیل و بزرگ که دانش و علم را در سطح کشور می‌گستراند، با کمال افتخار بر همه جامعه فرهنگی درود می‌فرستم و در مقابل این قشر بزرگ سر تعظیم فرود می‌آوردم.

مهدی روشنفکر ادامه داد: امروز در اوج همه نامهربانی‌ها و همه تهمت‌ها شما آمده آید فریاد بزنید که معلم است که امروز جامعه را می‌سازد، امروز شما معلمان آمده‌اید تا در کنار همکار مظلومتان از فساد و پول پاشی‌ها و توهین‌ها منتقد باشید و این نامهربانی‌ها را فریاد بزنید.

وی به نقش مهم و رسالت قشر فرهنگی در جامعه اشاره کرد و افزود: نقش معلم مبارزه با زر و زور و تزویر است و نقش بی‌بدیل معلم بسیار در جامعه تأثیرگذار است.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون خاطرنشان کرد: امروز شما جامعه بزرگ فرهنگی نشان داده‌اید ندایی را می‌خواهید که از جنس شما باشد، شما امروز با این حرکتتان به آن‌هایی که بی‌شرمانه به جامعه فرهنگی توهین کرده است نشان دادید که جامعه فرهنگی بیدار است، شما آمدید از آن‌هایی که دستشان به منافع عمومی آلوده است اعلام برائت کنید.

روشنفکر تصریح کرد: شما با توان و وضعیتی که دارید بیایید و در طی این چند روز نقش اصلی و ویژگی اصلی یک معلم که آگاه بخشی به اجتماع است را به جامعه نشان دهید و مشارکت را بالا ببرید و سلامت انتخابات را تأمین کنید و تلاش کنید تا بداخلاقی‌های انتخاباتی مقابله کنیم.

وی ابراز کرد: بداخلاقی یعنی پول پاشی که برخی با شور و معرفت جامعه بازی می‌کنند، امروز معلمان، روحانیون و مروجین به مردم نشان دهید تا بویراحمد بزرگ مردانگی‌اش را با هیچ‌چیز معامله نمی‌کند،

روشنفکر گفت: به‌عنوان یک معلم که زندگی‌ام را پای تخته‌سیاه گذاشتم امروز خواهش می‌کنم که پیگیر باشید و با اعتماد و هوشمندانه و آگاهانه همه‌چیز را رصد کنید تا انتخابات سالمی را برگزار کنیم و سرافراز باشیم.

وی گفت: افتخار می‌کنم به‌عنوان یک معلم و عصاره بویراحمد بزرگ و وکیل و نوکر این مردم توانستم در آغاز ورودم به مجلس یازدهم طرح‌ها و پروژه‌هایی بزرگی را برای جامعه فرهنگی به ظهور برسانیم، طرح‌هایی در راهروهای مجلس خاک خورده بود که با حضور در فراکسیون مجلس آن‌ها را به سرانجام رساندیم، توانستیم در سال ۱۴۰۰ طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را به ثمر برسانیم که شاهد آن درگیری لفظی حقیر با آقای نادریان در مجلس بود.

روشنفکر گفت: افتخار می‌کنم که خادم جامعه فرهنگی بودم و هستم، شما می‌توانید نظرات برخی از نمایندگان عالی‌رتبه مجلس در مورد حقیر را ببینید تا مظلومیت من روشنفکر را از زبان آن‌ها ببینید و مردم این حوزه انتخابیه بیشتر بدانند.

روشنفکر به همسان‌سازی رتبه‌بندی بازنشستگان اشاره کرد و گفت: طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و دیگر طرح‌های همسان‌سازی را دنبال کنیم و آن‌ها را به سرانجام رساندیم.

وی گفت: در این چند روز هر نفر بتواند برای حضور در انتخابات یک نفر را برای حضور در انتخابات ترغیب کند آینده خود و جامعه‌اش را بیمه کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی