تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 فوریه 2024 - 0:47
کد خبر : 26214

مناظره داغ دانشجویان با نادر منتظریان؛

واکنش منتظریان به ماجرای زمین‌خواری در قزوین و گچساران/ شایعات درباره پسر “منتظران” صحت دارد؟ / به عنوان یک کارمند دولتی چگونه زندگی فوق لاکچری دارید/

واکنش منتظریان به ماجرای زمین‌خواری در قزوین و گچساران/ شایعات درباره پسر “منتظران” صحت دارد؟ / به عنوان یک کارمند دولتی چگونه زندگی فوق لاکچری دارید/
نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.

نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.

به گزارش کبنا، صبح امروز در سالن اجتماعات ساختمان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.

در این مناظره که با حضور دانشجویان این دانشگاه همراه بود، سؤالاتی چون زمین‌خواری در استان قزوین، یاسوج و گچساران مطرح شد که «نادر منتظریان» به این موضوعات پاسخ داد.

در لحظاتی که تنش و تشنج به اوج خود رسیده بود و هر لحظه امکان درگیری وجود داشت، منتظریان خطاب به دانشجوی دانشگاه آزاد گفت: لطفا حقوق دانشجویان را ضایع نکنید، بحث و گفت‌وگو جای خودش را دارد لطفا سوال بپرسید و جواب بگیرید.ش

منتظریان در خصوص زمین‌خواری در استان قزوین اظهار داشت: شما دانشجویان این حق را دارید و مختار هستید که به استان قزوین بروید؛ و اسناد زمین‌خواری را از دستگاه‌های مربوطه گردآوری کرده و تا روز انتخابات مطالبه‌گری کنید. این اسناد زمین‌خواری را به دانشجویان و مردم استان ارائه دهید.

وی در ادامه تاکید کرد: بنده طالب شفاف‌سازی هستم. یکی از انتقادات نماینده حاضر در مجلس «مهدی روشنفکر» این است که شما به‌عنوان یک شهروند به فساد، تبعیض و ناکارآمدی مدیریت انتقاد می‌کنید. باید بدانید که آدم شفافی هستم، شناخت و اطلاعات زیادی هم دارم و اصلا نگران شفافیت نیستم. در این خصوص استرسی ندارم چون دست و چشم بنده پاک است.

یکی از دانشجویان بیان داشت: «رسانه‌های ملی به موضوع زمین‌خواری در زمان مدیرت شما در استان قزوین می‌پردازند و ظاهرا چنین اتفاقاتی هم افتاده است؛ در خصوص زمین‌های کشاورزی لیشتر و یاسوج شفاف‌سازی کنید با این همه اموال چگونه خود را از قشر متوسط جامعه می‌دانید؟ و به عنوان یک کارمند دولتی چگونه زندگی فوق لاکچری دارید؟ چرا هیچ‌وقت در کرسی‌های دانشگاه‌ها حضور نداشتید؟»

منتظریان به سوال دیگر این دانشجو که بیان داشت: «از طرف حامی‌تان پیامک‌های تهدیدآمیز به رسانه‌های مستقل ارسال می‌شود» لبخند زد و هیچ پاسخی نداد.

منتظریان با اشاره به زمین‌های چهاراره معاد یاسوج گفت: در جایی که الان زندگی می‌کنم، سال ۵۲ بنده و پدرم در وسط این شهر سه اتاق داشتیم؛ در وسط گندم‌زار و جبر زندگی می‌کردیم. زمین در آن زمان حدود یک تومان بود و ما آنجا مالکیت داشتیم؛ و الان هم زندگی‌مان شفاف است.

وی ادامه داد: دانشجویان و منتقدان سوالات خود را بیان کنند برای شفاف‌سازی جای نگرانی ندارم.

وی در ادامه بیان داشت: به آقایان دکتر «روشنفکر» و «بهرامی» مدعیان اصلی این انتخابات پیشنهاد مناظره می‌دهم تا در خصوص مسائل حقیقی و عملکردی خود در جمع دانشجویان با هم مناظره کنیم.

یکی از دانشجویان منتقد خطاب به منتظریان گفت: «در خصوص استخدام فله‌ای پسرتان در هلدینگ شفاف‌سازی کنید»

منتظریان خطاب به این دانشجو گفت: «از روی صندلی بلند شوید؛ و این ادعا را که فرزند بنده در هلدینگ استخدام شده را اثبات کنید! باید آن را اثبات کنید.»

این دانشجو در ادامه گفت: «این سوال من از شماست و قصد توهین ندارم؛ در خصوص استخدام فله‌ای فرزندتان که در رسانه‌های خبری منتشر شده شما باید شفاف‌سازی کنید.»

منتظریان در پاسخ گفت: «باید اینگونه سوال بپرسید که در رسانه‌ها خوانده‌ایم. تبلیغات شوم رسانه‌های زرد را باور نکنید. ۲ پسر و سه دختر دارم که هیچ‌کدام از پسرانم در هلدینگی مشغول به کار نیستند این شایعه دروغ است.»

ابداً در طول دوران خدمتم قوم گرا و قبیله گرا نبوده ام، ناسیونالیست نیستم، ولی مصالح کشور و استانم را می بینم

پرسش های چالشی دانشجویان و مشروح سخنان منتظریان بنای کشور بر آموزش و پرورش است، اگر امروز من در مجلس شورای اسلامی بودم اجازه نمی دادم یک روز آموزش و پرورش در این وضعیت باشد، آموزش و پرورشی که همه نخبگان ما را که سالهای طولانی توانایی مدیریت در اموزش و پرورش را داشتند ولی الان در حاشیه هستند، وزیر آموزش و پرورش باید برای نمایندگان در صدر وزرا باشد، خمیرمایه دانشگاه های ما آموزش و پرورش است، نگاه من و اعتقادم این است که استان کهگیلویه و بویراحمد نیروهای مستعد و باهوشی دارد، و در تمام کشور سرآمد هستند ولی متأسفانه الان هر اتاق آموزش و پرورش تبدیل به یک ستاد انتخاباتی شده، این حق آموزش و پرورش است؟ اگر نماینده شوم و حتی در سطح ملی همراه هم نداشته باشم ولی آموزش و پرورش را باز هم اصلاح خواهم کرد. اگر نماینده به درجه ای نرسیده که وزیر را با بله یا خیر تعیین تکلیف کند، چطور می تواند نماینده مردم باشد؟

در این ۴۰ سال، ۳۰ سال در پست های مختلفی مشغول بوده ام، شاید گاها یک اقدام من در پست مدیریتی ام به اندازه یک دوره نمایندگی برای مملکت ارزش داشت، و به دلیل شناخت عمیقی که از آسیب ها و مشکلات استان دارم، اعتقادم این است که باید بر اساس ظرفیت های گردشگری و کشاورزی و آب به وضعیت استان برسیم، بنده کمیته کارآفرین و اقتصادی در مرکز کشور دارم که ضمانت کننده کار و اشتغال هستند. ابداً در طول دوران خدمتم قوم گرا و قبیله گرا نبوده ام، ناسیونالیست نیستم، ولی مصالح کشور و استانم را می بینم، از زیلایی تا تنگ سرخ همه طوایف در ستاد بنده جا دارند، رئیس ستاد استانی بنده آقای دکتر ولایتی از ایل تامرادی، رئیس ستاد بخش پاتاوه بنده از ایل تامرادی، رئیس ستاد لوداب، از طایفه تامرادی است، امروز محور کار بنده روی دوش مدیران سفلی گرمسیر می چرخد، علارغم اینکه برای همه طوایف احترام قائلم ولی شایسته سالاری شعار بنده است.

آیا شما برنامه ای برای اشتغال زایی و برداشتن موانع کار تولیدکنندگان دارید؟ نظرتان درخصوص شرکت های خودروسازی که پول مردم را می گیرند و با جان و مال مردم بازی می کنند چیست؟ چرا این شرکت ها برای مردم ارزشی قائل نیستند؟

اولویت اولم اشتغال جوانان است، اعتقادم بر این است که تا موانع تولید برداشته نشود، اشتغال جوانان حل نمی شود، تا سرمایه گذار نداشته باشیم، تا مدیران کارآمد نداشته باشیم سرمایه گذار به استان نمی آید. برنامه هایم را در کتابچه ای تهیه و در ایام تبلیغات انتشار می دهیم.

این کارهای صوری و تشریفاتی در دولت چیست؟ میزهای خدمت در مصلی نمازجمعه می گذارند

امروز میزهای خدمتی را در استانداری گذاشته ایم، روز جمعه نیز میزهای خدمت در مصلی نمازجمعه می گذارند، نزدیک ۱۰۰ کارمند گرفتار می شوند، این کارهای صوری و تشریفاتی چیسنت؟ شما از شنبه تا پنج شنبه در سیستم اداری هستید، میز خدمتتان هست و جوابگوی مردم باشید، شما صدها میلیون از پول این مردم هزینه در میز خدمت کنید برای اینکه بگویید میز خدمت گذاشته ایم، اینها غلط است و باید جمع شود.

هر نمازشب خوانی که باشد، هر دکتری یا مهندسی که باشد، باید بداند توان کار را دارد یا ندارد!؟

بی تقوا ترین انسان کسی است که تخصص ندارد و مسئولیت می پذیرد

کلام امیرالمونین باید پیاده شود، امیرالمومنین فرمودند اگر مدیریت ها را به انسان های متعهد واگذار کنید که تخصص نداشته باشند، بلایی بر سر کار می اورد که متخصص بی تعهد این بلا را یر مردم نمی آورد، کسی که می خواهد در جمهوری اسلامی خدمت کند باید دو بال تخصص و تعهد را داشته باشد، بی تقوا ترین انسان کسی است که تخصص ندارد و مسئولیت می پذیرد، هر نمازشب خوانی که باشد، هر دکتری باشد،هر مهندسی باشد، باید بداند توان کار را دارد یا ندارد!؟ (تشویق حضار)

بنده نسبت به مسئولیت های استانی انتقاد جدی دارم، چون همین دولت گفت ۱۲ مدیر را باید عزل کنم، و بعد چرا و چه کسی اجازه نداد این ۱۲ مدیر عزل شود؟

من اصلا طالب این نیستم که حتما مدیر به من رأی بدهد تا مدیر شود، مدیر باید شایستگی داشته باشد، نماینده باید شاخص داشته باشد، باید به وزیر بگوید برای ما استانداری تعیین کنید که این ۱۰ شاخص داشته باشد.

در خصوص مسائل اقتصادی، من اعتقاد دارم آسیب های اجتماعی ریشه در مسائل اقتصادی دارد، اما چرا نماینده ها مخصوصا نمایندگان این استان یک طرح کلیدی و گره گشای مشکلات اقتصادی مردم را در مچلس مطرح نکردند، چرا وزرایی که یک روز تجربه کاری نداشتند، برای وزارتخانه های اقتصادی ما رأی دادند؟ اگر من مسئولیت داشته باشم به وزرایی رأی خواهم داد که کارآزموده و متخصص سر کار بیایند.

عروس بودن خاورمیانه با این مدیریت شهری تمام شد

بنده در طول دوره خدمتم در خدمت نسل جوان بودم، هر وقتی دانشجو دعوت از من کنند، درخدمتشان هستم، حتی اگر دعوت نکنند، هر فصل یک بار به دانشجویان و سایت های خبری گزارش می دهم.

درخصوص بودجه کشور، ما در استانی زندگی می کنیم که ظرفیت های گردشگری زیادی دارد، بعضی از مدیریت های شهری چه فرصت های بزرگی را از ما گرفته اند، یاسوج مثل یک نگین میان دو رودخانه است، یک روزی از بشار تا آبشار در اختیار شهرداران بود و می توانستند طرح هیا گردشگری اجرا کنند، اما این فرصت را گرفتند. عروس بودن خاورمیانه با این مدیریت شهری تمام شد. اول، ما باید پاسخ گذشته خود را بدهیم و بعد بیاییم روی این کرسی نمایندگی بنشینیم، امروز سیستم اداری ما دچار تبعیض و بی عدالتی است، آیا با دستمال کثیف می توانیم شیشه را تمیز کنیم؟ بنده کارنامه ۴۰ ساله در پشت سر دارم، مستنداً فقط یک فساد در دوره کاری بنده مشخص کنند، تا من پاسخگو باشم.

نماینده نباید بیانیه بدهد، نماینده باید یقه وزیر را بگیرد

درخصوص آب، در استان ما ۲۲ حوزه آبریز مشترک با استان های همجوار هستند، ۲ حوزه مستقل هستیم، اما یک امتیاز نسبت به دیگر استان ها داریم، کلید مدیریت آب در دست ما است، اگر ما اجازه دهیم سد خرسان را بسازند، میراث فرهنگی ما خسارت می بیند، یک گوشه استان محروم می شود، اگر سد تنگ سرخ را می سازیم، چون مدیریت آب برعهده ما است، باید با دو شهر این سد را می ساختیم، ده ها روستای ما زیر آب می روند، اگر استان فارس آب می خواهد، باید فسادی که در استان های فارس و خوزستان ریشه زده اند و حق استان های محروم را ضایع می کنند، باید از اینها تخصیص اب بگیریم، باید استان فارس برای مردم روستاها شهرک بسازد، برای امرار معاش مردم شرکت بسازند، فرزندان ما مشغول بشوند، بعد اجازه سدسازی داشته باشند، با شرط باید بسازد، اول حقآبه ما را به قیمت آزاد بپردازد، دوم اینکه هر زمان خشکسالی شد شیر آب در اختیار ما باشد، نماینده نباید بیانیه بدهد، نماینده باید یقه وزیر را بگیرد.

-درخصوص حضور کاندیداهای جوان) من موافق حضور جوانان به عنوان کاندیدا هستم، قریب به ۳۰ نفر کاندیدا در حوزه بویراحمد وجود دارند که ۸۰ درصد آنان جوان و تحصیل کرده اند، بنده استقبال می کنم، اما باید جوانان ما باید کم کم آماده شوند، تجربه کاری داشته باشند، در انتخابات پدیده شوند و بعد مردم آنان را انتخاب کنند، و وارد مجلس شوند.

-درخصوص حضور مشاوران جوان برای نماینده)، من الان بخش زیادی از مشاورانم از جوانان هستند، این استان ۵۰۰ نیروی نخبه ثبت شده دارد، چرا از این جوانان و فرهیختگان در عرصه های مختلف استفاده نمی شود، چرا اینها را وارد سیستم اداری نمی کنند که کم کم بتوانند تجربه کسب کنند و بعد با توان و تخصص در رأس سیستم اداری قرار بگیرند. ولی الان وقتی وارد سیستم اداری نمی شوند، چه انتظاری هست که مدیران ما فردا روز ، نخبه و جوان باشند؟ اینها را مسئولان باید پاسخگو باشند.

-چگونگی ارتباط با دانشجویان) در سوال قبل چگونگی ارتباط با دانشجو را پاسخ دادم، اما باز هم عنوان می کنم تا غروب هم می توانم در خدمت دانشجویان باشم، پیشنهاد من این است که دانشجویان مطالبه گر واقعی باشند. فردا دانشجو باید برای کاندیدای خود تصمیم بگیرد. چرا دانشجویان درخصوص پول های بادآورده ای که عده ای در تبلیغات انتخاباتی هزینه می کنند، مطالبه نمی کنند؟ متأسفانه یک کاندیدا پیمانکار گذاشته پشت سر خودش، و می گوید صندوق در دست من است. دانشجویی که روسری اش عقب است و پسری که شلوار پاره می پوشد اینها فرزندان ما هستند، اینها مشکلشان این چیزها نیست، اینها شغل می خواهند، مشکلشان فساد اداری است.

پرسش درخصوص تاراج معادن استان) مسئولانی که در این استان هستند و کرسی این استان را دارند باید پاسخگو باشند که چرا در این استان در تورم اول هستیم و فرزندان ما باید برای کار به یزد و اصفهان و عسلویه بروند؟

این استان یک نفر معاونت صنعت و معدن داشت، این فرد شناسنامه معادن این استان بود، سوال کنید که تیم مدیریتی جدید چه بلایی بر سرش آورد؟ الان کجا است؟ چه کسی جایگزینش شده است؟ چرا معدن سرفاریاب به خراسان جنوبی می رود و خود ما حق استفاده از آن را نداریم، چرا کسی که کارخانه سیمان مارگون را ساخت، درخواست کرد معادنی که از سرفاریاب به خراسان می رود، در اختیار ما قرار دهید تا کارخانه سیمان نسوز احداث کنیم، ما هم پشتیبانی کردیم، چرا مجوز ندادند؟ چه کسی مجوز نداد؟ چرا کسی که شناسنامه معدن این استان بود امروز در گوشه ای کار می کند؟ چرا نماینده این مردم نباید صدای رسای مردم باشد؟ اگر این جایگاه و امانت را مردم به من دادند، من به دنبال این مسائل هستم، من به دنبال این خواهم بود که بجای عوض کردن مدیر دبستان، بجای مستخدم عوض کردن، بجای قلع و قمع کردن مدیران شایسته، دنبال شایسته سالاری هستم، دنبال این هستم که مدیری انتخاب کنم که اختیار داشته باشد و صفر تا صد مجموعه خودش را انتخاب کند، اما من به عنوان ناظر از او کار بخواهم.

تا زمانی که نمایندگان دنبال این باشند، که دست در جیب کنند و لیست ۵۰ نفره ای دربیاورد و بگوید به هر قیمتی اینها باید مدیر شوند، ما تا کی باید شاهد این وضعیت باشیم.

پرسش و مطالبه درخصوص توجه به عشایر) بخاطر مصوبه ای که در کمیسیون اقتصاد مجلس درخصوص عشایر گذشت امروز باعث شده که دام های مولد ما سر از قصابی ها درآورند، چرا؟ چون این مصوبه تمام نیازمندی های عشایر را آزاد کرد ولی تولیداتش را قیمت گذاری کرد، نماینده ما به عنوان نماینده یک استان عشایری باید فرکسیون عشایر تشکیل دهد، از عشایر دفاع کند، از دام مولد دفاع کند، چرا اجازه می دهند دامپروری صنعتی در این استان راه اندازی شود؟ اینها مشکلات است، مشکلات را باید از دروازۀ خود ببینید.

در کمیسیون امنیت ملی، آموزش، اقتصاد، اجتماعی، فرهنگی، خارجه می توانم حضور پیدا کنم، ۳۰ سال مدیر بودم و ۴۰ سال کارمند بودم، هر ماه آسیب ها و ایرادات و مشکلات ادارات را مورد بررسی قرار می دادم.

درپاسخ به اینکه شما خروجی جریان ائتلاف انقلاب نیستید و آقای هدایتخواه از شما حمایت نکرد) آقای هدایتخواه تا مدتی پیش رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان بودند، و بعد آقای حاج آقا غفاری جایگزین ایشان شدند، چرا تغییر ایجاد شد؟ چون آقای هدایتخواه دو مسئولیت دارند، با توجه به مسئولیتشان نباید در مسائل سیاسی ورود کنند، به همین دلیل استعفا دادند، آقای دکتر هدایتخواه جدی ترین حامی بنده است.

درخصوص امام خمینی ره که بنیان این انقلاب را گذاشت، مقام معظم رهبری که جایگاه ولایت را در نظام دارند، هر دو معتقد هستند مردم برای نظام پایه و اساس هستند، امام فرمود جمهوری اسلامی، چون اعتقاد به جمهوریت نظام دارد، حالا اگر این مردم روزی جلوی این نظام ایستادند، حرف دیگری است، و من یقین دارم مردم جلوی این نظام نمی ایستند. اما در همین بویراحمد ۷۰ درصد مردم پای صندوق می آیند، مگر اینها مردم نیستند؟ اگر مسئله ای در کشور پیش آمد، مقام معظم رهبری فرمودند مردم هر طور انتخاب کنند، همان هست. امیرالمومنین دومین شخصیت کره خاکی بود، اما مردم زمانه به دلیل بی بصیرتی بزرگترین انسان تاریخ را مظلوم ترین انسان کردند، خانه نشین کردند، بخاطر اسلام سکوت کرد. این جایگاه مسئولان نظام است. امروز بنده معتقد هستم فساد و تبعیض در سیستم اداری بیداد می کند، چرا ۴ دستگاه نظارتی وجود دارد ولی فساد وجود دارد.

اولویت اول شما برای اصلاح کدام قوانین است؟)  اولویت اول من اصلاح قوانینی است که منفذ فساد هستند، اولین کار من این است که سیستم های نظارتی در دستگاه ها که در دهه ۶۰ نوشته شده اند و کاربرد خود را از دست داده اند باید اصلاح شود.

سوال دانشجویان درخصوص فیلترینگ و فضای مجازی) دنیا در حال پیشرفت است، در آینده ای نه چندان دور با هوش مصنوعی روبرو هستیم، نمی توانیم با مرزهای خاکی راهش را ببندیم. فضای مجازی مزایا و معایبی دارد، در وهله اول باید سواد رسانه ای را بالا ببریم، باید هر چیزی که منافع ملت در ان هست، نماینده مردم آن را لحاظ کند، یقیناً فضای مجازی بحث مهمی است، چون مشاغلی در فضای مجازی داریم، ظرفیت و فرصتی برای ما است، باید این فرصت را تعریف شده مدیریت کنیم، همه دارند از فضای مجازی و فیلترشکن استفاده می کنند، این شبیه کاسب کاری شده است. این غلط است.(تشویق)

سوال درخصوص دو شرکت خودروسازی که تورم ایجاد کرده و جنس بی کیفیت بیرون می دهند و با جان و مال مردم بازی می کنند، چه نظری دارید؟) ما دو خودروسازی در کشور داریم، و حیاط خلوت هر دولتی است که سرکار می آید. مجلس برای تفحص و تجسس وظیفه دارد، یا باید این دو خودروسازی به جایی برسند که انسان های سالمی بیایند و حقوق مردم ضایع نشود، این دو خودروسازی صدها هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است، ولی ما در بحث رقابت با کشورهای خارجی درخصوص خودروسازی شکست خورده ایم، مجلس باید تعیین تکلیف کنیم. یا باید خودرو وارد کنیم، یا باید این وضعیت را اصلاح کنیم.

اولویت اول این دولت مسکن بود، اما مسکن در استان ما چرا این وضعیت را دارد و در کل کشور آخر هستیم، چرا دو سال راه و شهرسازی با سرپرست می چرخد و مدیر قرار نمی دهند؟

– من نماینده فعلی را دعوت می کنم، فردا دانشگاه بیایند و مناظره بگذاریم.(تشویق حضار)

-اولویت اول این دولت مسکن بود، اما مسکن در استان ما چرا این وضعیت را دارد و در کل کشور آخر هستیم، چرا دو سال راه و شهرسازی با سرپرست می چرخد و مدیر قرار نمی دهند؟

مجلس اول را تا امروز بازخوانی کنید، قدم آقای پیشوا، دانشی، خلقی پور روی چشمم، اگر آمدند و رأی دادند در خدمتم، اگر ندادند نیز در خدمتم، همه آزاد هستند، الان تنها دوره ای است که بیشترین انسجام در جریان انقلاب وجود دارد و من به تبعیت از مقام معظم رهبری یک اصولگرای اصلاح طلبم (تشویق حضار)، هر کسی که قانون اساسی را قبول دارد قدمشان روی چشم. در دایره اصلاح طلبی انسان های بزرگ و دلسوز این نظام بخواهند حضور پیدا کنند، و حمایت کنند، قدمشان روی چشم، تنها دوره ای که بیشترین حمایت از هر دو جریان از بنده شده است.

پاسخ به این سوال دانشجو که در دوره ای که شما عضو شورای نگهبان بودید، همه اصلاح طلبان رد صلاحیت شدند، چرا در جریان اصولگرایی دچار انشقاق است؟) درخصوص رد صلاحیت ها بنده هیچ وقت عضو شورای نگهبان نبودم، هیچ وقت نقشی در رد صلاحیت کسی نداشتم، بنده اعلام کردم که نقشی در رد صلاحیت آقای بهرامی نداشتم، (تشویق حضار) بنده دوست دارم هر انسان آزاده دارای شرایط به صحنه بیایند و رقابت مثبت و آزادانه داشته باشیم، کاندیدایی بودم که برگشت آقای بهرامی را تبریک گفتم.

-دانشجو: تیم رسانه ای کاندیدایی در اینجا حضور دارد، که خود کاندیدا جرأت حضور در هیچ دانشگاهی ندارد (تشویق حضار) امیرالمومنین فرمودند «ترسو را هیچ بهره ای در دنیا نیست»، بجای قرآن به دست گرفتن و با زن و فرزند بین مردم گشتن، یک روز به دانشگاه بیایید. چهار سال اول رفتید، چهار سال دوم بخواهید به مجلس بروید باید عملکرد ارائه دهید.

منبع: کبنانیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی