تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فوریه 2024 - 23:46
کد خبر : 26202

آمار نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

آمار نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد آمار نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس در این استان را اعلام کرد.
آمار نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد آمار نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس در این استان را اعلام کرد.

سید جواد هاشمی مهر روز سه شنبه یکم اسفند۱۴۰۲در جمع خبرنگاران گفت: ۱۲۷ نفر داوطلب در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تایید صلاحیت شده بودند که از این تعداد، برخی ها انصراف دادند و انتقالی گرفتند.

وی اظهارکرد: ۱۳ نفر از مجموع داوطلبان تایید صلاحیت شده سه حوزه انتخابیه استان انصراف دادند و ۱۱ نفر به سایر حوزه های انتخابیه کشور انتقالی گرفتند که هم اکنون ۱۰۴ داوطلب نمایندگی مجلس در استان داریم و هیچ گونه تایید صلاحیت جدید از استان نداشته ایم.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در تایید صلاحیت های جدید داوطلبی از این استان تایید صلاحیت نشده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۳۳ داوطلب، در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ۳۸ داوطلب و در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ۳۳ داوطلب در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ رقابت خواهند کرد.

هاشمی مهر تصریح کرد: پنجمین برنامه مناظره های داوطلبان نمایندگی مجلس استان ضبط شده که در حال آماده شدن برای پخش در ایام تبلیغات است.

وی ادامه داد: برنامه سخنرانی ها و نطق های انتخاباتی داوطلبان در دو حوزه انتخابیه استان انجام و اعلام و مکان سخنرانی ها مشخص شده است و برنامه یک حوزه دیگر نیز امروز انجام می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نشست اعضای شورای تامین استان و شهرستان‌های مرکز حوزه انتخابیه با داوطلبان نمایندگی سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که نظرات و دل مشغولی ها خود را مطرح کردند و همچنین توصیه ها و باید و نبایدهای لازم به آنها گفته شد.

هاشمی مهر تاکید کرد: به داوطلبان نمایندگی مجلس استان توصیه می شود که تقوای سیاسی را در مناظره‌ها، مصاحبه ها و نطق‌های تبلیغاتی رعایت کنند.

وی در خصوص چینش نیروها و اعضای صندوق‌های اخذ رای اظهارکرد: این اطمینان را به داوطلبان انتخابات و طرفداران آنها می دهیم که تمام تلاش خود را کردیم که امنیت و سلامت انتخابات تامین و تضمین شود و همه داوطلبان در همه شعب اخذ رای نیرو و نماینده دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم های نظارتی و بازرسی بر انتخابات با حضور بازرس و قاضی تشکیل شده تا بر روند انتخابات در داخل و بیرون از شعب اخذ رای نظارت داشته باشند و در هر شعبه اخذ رای سه تا پنج ناظر(ناظر مسئول، ناظر تخصصی و ناظر بر کاربر) حضور دارند.

هاشمی مهر افزود: این اطمینان خاطر را به همه داوطلبان نمایندگی مجلس استان می دهیم که با همراهی و کمک مردم، انتخابات استان در کمال امنیت و سلامت برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: آنچه که برای ما مسئولان و مجریان انتخابات مهم است، آرامش مردم و سلامت انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیش از ۵۲۰ هزار نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۳۲ هزار نفر رای اولی هستند.

هاشمی مهر خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تایید صلاحیت جریانهای سیاسی مختلف مقام دوم کشور را کسب کرده است.

وی بیان کرد: ۱۰۴ داوطلب در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که به ازای هر کرسی مجلس در استان ۳۴.۶ داوطلب رقابت می کنند.

گفتنی است که انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سه کرسی نمایندگی در سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون- کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و گچساران و باشت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی