تاریخ انتشار : یکشنبه 18 فوریه 2024 - 21:51
کد خبر : 26150

آیت الله ملک حسینی

اگر امروز با صندوق قهر کنید آینده انتخاب نسل های بعدی انتخاب بین بد و بدتر است.

<strong>اگر امروز با صندوق قهر کنید آینده انتخاب نسل های بعدی انتخاب بین بد و بدتر است.</strong>
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی؛ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در شبکه دنا پخش شد گفت: مشارکت در انتخابات یعنی حضور در سرنوشت،  در تثبیت یا تغییر، هرکس خودش را از این حق بی بهره کند کار جالبی نکرده. خداحافظی و قهر با صندوق‌های انتخابات نه به مصلحت ما، دنیای ما ونه به مصلحت آخرت ما و آیندگان ما است و اگر امروز با صندوق قهر کنید آینده انتخاب نسل های بعدی انتخاب بین بد و بدتر است.

آفتاب دنا: آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی؛ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در شبکه دنا پخش شد گفت: مشارکت در انتخابات یعنی حضور در سرنوشت،  در تثبیت یا تغییر، هرکس خودش را از این حق بی بهره کند کار جالبی نکرده. خداحافظی و قهر با صندوق‌های انتخابات نه به مصلحت ما، دنیای ما ونه به مصلحت آخرت ما و آیندگان ما است و اگر امروز با صندوق قهر کنید آینده انتخاب نسل های بعدی انتخاب بین بد و بدتر است.

او در معرفی خود به این نکته اکتفا کرد “سید شرف الدین ملک حسینی هستم، بخش زیادی از عمرم را به تحصیل و تدریس و تبلیغ مشغول بودم”.

کاندیدای مجلس خبرگان شدم از استان غیرت و شرف “کهگیلویه و بویراحمد “، انشالله بتوانم چنانچه تقدیر الهی بر این شد که راه پیدا کنم نقشم در مجلس و خدمت به مردم را ایفا کنم.

آیت الله ملک حسینی گفت: به توصیه مردم و مسئولان و برای حفظ احترام آنها کاندیدا شدم، انشالله بتوانم این حرمت متقابل را دائما حفظ کنم.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به نکاتی مهم پیرامون انقلاب، ایران و مردم اشاره کرد که در ادامه آمده است:

انقلاب اسلامی بر پایه دین، مکتب و مذهب شیعه اثنی عشری بنا شد. انقلاب یعنی نقش آفرینی هر انسان در سرنوشت خود. مردم ایران خواستند نشان دهند که تصمیم گیر سرنوشتشان خودشان هستند.

رکن اصلی انقلاب، ولایت فقیه بود. این ولایت نمی‌توانست ولایتی باشد که انسانی به انسان بدهد.

 در نظام دینی و در فکر دینی ما خدای متعال است که صاحب حق است و هیچ‌کس جز خدا صاحب حق نیست.

اگر انبیا و رُسل الهی در طول تاریخ مدیریت کردند بشر را، به اذن الهی بوده است و هیچ انسانی حق انسان دیگر را نداشت مگر به اذن الهی.

امامت یعنی حاکمیت برترین و عاقل ترین انسان،  فردی که در کنار عصمتش باید جامعه را هدایت می‌کرد و فرمان می‌داد.

در عصر غیبت بی‌شک نمی‌توانست حدود الهی تعطیل شود و احکام الهی معطل بماند. در تفکر دینی ما انسانی که عادل بود، فقیه بود  و می‌توانست جانشین ائمه اطهار باشد، اگر سیطره می یافت بی شک باید از دانش مناسب مدیریت و سیاست برای اجرای احکام دین و مقاومت در برابر فتنه‌ها و خواسته‌های دشمن و شجاعت برای ایستادگی در مقابل دشمنان برخوردار می‌بود.

این نظام و نظام رهبری و ولایت‌فقیه یک طراحی زیبا در مکتب تشیع است، به لطف خدای متعال انقلاب در سایه رهبری امام خمینی (ره) جلو رفت و پس از رحلت ایشان مقام معظم رهبری آن مسیر را ادامه دادند.

با وجود مشکلات و موانع اما هدایت‌های امام ره و رهبری سیر انقلاب را به‌سوی آرمان‌ها قرار می‌داد و هر جا که از آرمان‌ها دور شدیم با مشکلات و بحران‌ها مواجه شدیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی به اهمیت جایگاه رهبری، اهمیت مجلس خبرگان و اهمیت حضور مردم اشاره کرد و افزود:

مردم با حضورشان پای صندوق‌های رأی کسی را انتخاب می‌کنند که از قوه و تشخیص مطلوبی برخوردار باشد.

باید این انقلاب پیش برود و مردم در سایه این انقلاب به کمال مادی و معنوی نائل شوند.

مشارکت در انتخابات یعنی حضور در سرنوشت،  در تثبیت یا تغییر، هرکس خودش را از این حق بی بهره کند کار جالبی نکرده. خداحافظی و قهر با صندوق‌های انتخابات نه به مصلحت ما، دنیای ما ونه به مصلحت آخرت ما و آیندگان ما است.

اگر امروز با صندوق قهر کنید آینده انتخاب نسل های بعدی انتخاب بین بد و بدتر است.

به لطف خدای متعال مردم فهیم ایران همیشه آمده‌اند همیشه آبرو آفریده‌اند، قدرشناسی خود را نشان داده اند و همیشه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند و در انتخابات اسفند هم مثل همیشه حماسه می‌آفرینند.

بی‌شک حضور شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در راهپیمایی‌های دیگر یا مشارکت‌های دیگر موجب استحکام نظام و انقلاب شده است و مسئولان باید قدردان چنین مردمی باشند.

مسئولان هم باید بازی‌ها را کنار بگذراند و اولویتشان درک درست از نیازها و پاسخ قاطع به نیازهای مردم باشد، بی‌شک زشتی‌ها و خیانت‌هایی صورت‌گرفته، بدی‌ها و بداخلاقی‌هایی اتفاق افتاده است؛ اما نباید برای ابراز مخالفت با گذشتگان، خدمات انقلاب را زیر سؤال ببرند.

اساساً نقش رهبری و ولایت همین است که رصد کند تا خوبی‌ها و اتفاقات خوب تکرار شود و هر جا توطئه‌ای، انحرافی، و بداخلاقی رخ داد برخورد کند. هرجا اختلاس و رانتی رخ داد با دستوری که می‌دهد بساط این مسئولان را جمع کند. اهمیت این نوع نظارت بسیار والا است. نقش یک رهبر فرزانه و شجاع همین رصد و نظارت است.

قطعا هرچقدر حضور مردم و رای دادن به مجلس خبرگان بیشتر باشد این محلس و رهبری در مقابله مؤثر با فساد توانمند تر است.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در پایان گفت:ایران را باید ایرانی بسازد، ایرانی نه میهمان است و نه مستأجر،  شرم کنید از این تعابیر زشت اینچنینی که هرکس نمی‌خواهد برود! شما چه صاحبخانه هایی هستید که دیگر صاحبان این مرز و بوم را اینچنین خطاب می‌کنید؟

اگر گرانی کشنده است و فقر زیادی با سوء تدبیرهای ایجاد شده نبودن مردم یعنی افرایش این دردها و ضعف ها. آفرین بر روح مقاومت رزمندگان ما که با دل‌وجان از مرزها مراقبت می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی