تاریخ انتشار : یکشنبه 18 فوریه 2024 - 20:50
کد خبر : 26140

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

افرادی که تصور می‌کنند با تخریب مجریان انتخابات نفع و سودی می‌برند در اشتباه هستند

افرادی که تصور می‌کنند با تخریب مجریان انتخابات نفع و سودی می‌برند در اشتباه هستند
بعد از حضور نادر منتظریان در استانداری و گفتگو با معاون سیاسی و امنیتی و مجموعه استانداری و ابراز نگرانی از روند برگزاری و سلامت انتخابات، طرفداران محمد بهرامی نیز در جلوی استانداری تجمع کردند

آفتاب دنا: بعد از حضور نادر منتظریان در استانداری و گفتگو با معاون سیاسی و امنیتی و مجموعه استانداری و ابراز نگرانی از روند برگزاری و سلامت انتخابات، طرفداران محمد بهرامی نیز در جلوی استانداری تجمع کردند

استاندارکهگیلیویه بویراحمد در پاسخ به این تجمعات و ابراز نگرانی ها گفت:به نامزد‌های انتخاباتی توصیه می‌کنم مراقب باشند، کسی حق ندارد برای تأمین منافع خودش هر طوری که می‌خواهد صحبت کند و جوانان را از آمدن پای صندوق‌ها ناامید سازد و اگر کسی حرف‌های نسنجیده بزند باید تبعاتش را بپذیرد.

او در کنار این تهدید این را هم گفت که: پیش‌بینی کردیم قضات دادگستری، نیرو‌هایی از سپاه و نیرو‌های امنیتی حضور داشته باشند تا اگر فرد و افرادی بخواهند اقدام به اخلال و یا خرید و فروش رأی کنند برخورد و بازداشت شوند.

وی افزود: هنوز انتخابات برگزار نشده ادعا می‌کنند که تخلف در انتخابات وجود دارد، یکدستی در اعضایی که روی صندوق هستند، وجود ندارد. اعضای روی صندوق مختلف هستند. مردم مطمئن باشند که کم نظیرترین و بهترین انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود. ما مجری انتخابات هستیم و افرادی که به مجلس ‌می‌روند ارتباطی با ما ندارند و ما دخالتی در آن نداریم. ما مجری انتخابات هستیم و مردم انتخاب‌کننده هستند. همه کسانی که از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند واجد شرایط نمایندگی هستند و مردم می‌توانند به این افراد رأی بدهند. 

احمد زاده افزود :افرادی که تصور می‌کنند با تخریب مجریان انتخابات نفع و سودی می‌برند در اشتباه هستند، ما خادم مردم هستیم و انتخابات را برگزار می‌کنیم، زیر سؤال بردن و تخریب مجری انتخابات کار درستی نیست، کاندیدایی که برنده نشود و مردم را تحریک کند و تنش و برخوردی بین مردم به وجود آمد، باید تبعات آن را بپذیرد. خودتان را عرضه کنید تا مردم به شما رأی بدهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی