تاریخ انتشار : یکشنبه 18 فوریه 2024 - 2:07
کد خبر : 26125

اعلام آخرین وضعیت دانش آموز یاسوجی

اعلام آخرین وضعیت دانش آموز یاسوجی
مدیر خدمات پرستاری بیمارستان شهید جلیل یاسوج آخرین وضعیت دانش آموز یاسوجی را توضیح داد.

آفتاب دنا:  مدیر خدمات پرستاری بیمارستان شهید جلیل یاسوج آخرین وضعیت دانش آموز یاسوجی را توضیح داد.

ثریا یزدان پناه در در خصوص آخرین وضعیت دانش آموز یاسوجی گفت: «ابوالفضل انصاری» ۱۳ ساله صبح امروز به مدرسه رفت، وقتی به مدرسه رسید مدرسه تعطیل بود، هنگامی که به خانه برمی گشت بدلیل بارش شدید باران، آبگرفتگی معابر و همسطح شدن آب جدول با سطح خیابان متوجه جدول نشد و در جدول سقوط کرد.

وی افزود: آب این دانش آموز را از محدوده مدرسه فرهنگیان تا پل بشار با خود برد تا اینکه یک پاکبان شهرداری در حین رفع مسدودی جدول متوجه این دانش آموز شده و او را نجات می دهد و سپس با تماس با نیروهای اورژانس وی به بیمارستان شهید جلیل انتقال داده شد.

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان شهید جلیل یاسوج اظهارکرد: پزشکان این دانش آموز را ویزیت کردند و مشکلی خاصی نداشته البته دمای بدنش پایین بود که اقدامات لازم در این زمینه انجام و داروهایی نیز  برای وی تجویز شد.

یزدان پناه تصریح کرد: بخاطر اینکه این دانش آموز در تلاش برای نجات خود بود زخم های سطحی بر روی بدنش وارد شده ولی وضعیت عمومی او مطلوب است.

وی بیان کرد: این دانش آموز ۱۲ ساله فعلا تحت نظر و بستری است و هنوز زمان ترخیص او مشخص نیست.

 مساعد بودن حال عمومی دانش آموز یاسوجی 

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: حال عمومی دانش آموز یاسوجی که صبح امروز بر اثر سیلاب در کانال آب جلوی مدرسه خود سقوط کرده بود، مساعد است. 
سید ولی موسوی افزود: دانش آموز یاسوجی که صبح امروز بر اثر سیلاب در کانال آب سقوط کرده بود توسط پاکبان شهرداری این شهر نجات یافته و این پاکبان وظیفه شناس، در حال پاک کردن و رفع مسدودی جدول آب بوده که متوجه این دانش آموز افتاده در جدول شده و او را نجات می دهد و بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و نیروهای اورژانس هم با حضور به موقع پس از اقدامات اولیه این دانش آموز را به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال دادند. 

وی با بیان اینکه دانش آموز دچار سیلاب شده «ابوالفضل انصاریان» ۱۳ ساله، پایه هفتم و از مدرسه فرهنگیان یاسوج می باشد، اظهار کرد: طی ملاقاتی که مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در بیمارستان شهید جلیل از این دانش آموز داشتند حال عمومی این دانش آموز رضایت بخش و خوب گزارش شده است. 

به گزارش آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، بنا به گفته آقای عدالتی مدیر دبیرستان مدرسه فرهنگیان یاسوج که هم اکنون در کنار این دانش آموز برای پیگیر روند درمانی آن در بیمارستان شهید جلیل حضور دارد، حال عمومی وی مساعد بوده اما برای رعایت جوانب احتیاط و استرس وارده ناشی از حادثه تحت مراقبت و بررسی های بیشتر قرار گرفته و به زودی از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی