تاریخ انتشار : شنبه 10 فوریه 2024 - 0:30
کد خبر : 26092

خروش مردمان دیار سادات امام زاده علی (ع) درحمایت از مهدی روشنفکر/ شور و شکوه انتخاباتی در لوداب به اوج رسید

خروش مردمان دیار سادات امام زاده علی (ع) درحمایت از مهدی روشنفکر/ شور و شکوه انتخاباتی در لوداب به اوج رسید
آفتاب دنا : سید ابراهیم موسوی // این روزها شور و شعف انتخاباتی در هر کوی و برزن و در هر محفل و مجلسی انتخاباتی برپاست و این شور وهیجان با اینکه شاید از منظر قانونی هم خلاف آیین و قانون انتخابات محسوب شود و با برخی سخت گیری ها نیز می توان این شورو هیجان و نشاط را کاهش داد اما در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات جوش وخروش اجتماع سادات امام زاده علی (ع) در لوداب امروز در حمایت از جریان ندای وحدت امید به آینده ای زیباتر را تداعی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، شور و نشاط اجتماعی و انسجام و همدلی برای پیشبرد و تحقق اهداف  و آرمانهای بلند نظام اسلامی از رهگذر انتخابات دست یافتنی است و این شور ،خود پیش زمینه و پیش نیازی برای آن شکوه تاریخ ساز در یازدهم اسفندماه و حضور در پای صندوق های رای خواهد بود.

دلیرمردان و شیرزنان سادات امام زاده علی (ع) امروز  اوج انسجام و وحدت خویش را در سرزمین کهن لوداب و در دامنه کوه نیر در حمایت از مهدی روشنفکر نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون و کاندیدای این دوره از انتخابات به نمایش گذاشتند و نشان دادند که قدردان خدمتگذاران صادق و دلسوز خویش هستند .

لوداب، امروز حال هوای دیگری داشت . همه آمده بودند تا سرود وحدت ،یکدلی ویکرنگی را برای طلوع فرداهایی زیباتر بسرایند.

همه آمده بودند تا با لبیک به فرمان رهبر حکیم انقلاب اسلامی و با مشارکت حداکثری در انتخابات ،این جشن ملی ایرانیان ،کام رهبر عزیزمان را شیرین و با انتخاب شخصیتی انقلابی و نماینده ای در تراز نظام جمهوری اسلامی فردایی زیباتر بسازند.

امروز همه آمده بودند تا در جشن انقلاب و حماسه حضور در گام دوم انقلاب مهر ومحبت و صفای درونی خویش را برای رای دادن به فرزند نیک و خستگی ناپذیر و اخو شهید «مهدی روشنفکر» در روز ۱۱ اسفندماه به نمایش بگذارند و نشان دهند که تحت تاثیر ثروت ، تزویر ،دروغ وتجمل گرایی نمی توان مسیر خدمت صادقانه به مردم را تغییر داد.

 امروز آگاهی های اجتماعی و سیاسی بالا رفته و قطعا مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

برآیند کلی بررسی ها و رصد وتحلیل های رسانه ای و فضای سیاسی در سطح شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون نشان از اقبال عمومی در حمایت از جریان ندای وحدت است و هر روز زیباتر و باشکوه تر از دیروز حماسه هایی از جنس شور و شعور در اقصی نقاط این شهرستانها خلق می شود که نشان از پویایی و بالندگی جامعه برای حرکت به سمت افق های روشن را نوید می دهد.  

و اما در پایان ، امروز همه وظیفه داریم برای تحقق بیانات رهبر فرزانه انقلاب و افزایش مشارکت مردم با وجود برخی نقدها و ایرادها در راستای ایجاد شور و نشاط سیاسی در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاشی مضاعف کنیم تا با انتخاب نمایندگانی از جنس مردم و شکل گیری مجلسی قوی و کارآمد شاهد حل مشکلات کشور ، کاهش آلام و دردهای مردم و رضایت مندی آنان باشیم. انشالله

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی