تاریخ انتشار : دوشنبه 5 فوریه 2024 - 23:20
کد خبر : 26025

حربه‌ دشمن برای زیر سوال بردن انتخابات از حمله به سلامت تا هجمه به مشارکت

حربه‌ دشمن برای زیر سوال بردن انتخابات از حمله به سلامت تا هجمه به مشارکت
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: حربه‌ دشمن برای زیر سوال بردن انتخابات به یک مورد ختم نمی‌شود و سلامت و مشارکت را نشانه گرفته‌‌اند.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: حربه‌ دشمن برای زیر سوال بردن انتخابات به یک مورد ختم نمی‌شود و سلامت و مشارکت را نشانه گرفته‌‌اند.

به گزارش آفتاب دنا سردار مصطفی مثنوی در جشنواره بزرگ انقلاب و عشایر در گچساران اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق و بیعت با امام و شهداست.

مثنوی عنوان کرد: رژیم طاغوت قدرت از آمریکا و قدرت‌های منطقه گدایی می‌کرد، در واقع یک قدرت عاریه ای بود و تلاش می کردند اینگونه به قدرت اول منطقه تبدیل شوند ولی به جهتی که این قدرت را گدایی میکردند ناکام بودند.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این انقلاب دارای مفهوم دینی ناب بود و به بلوغ رسید .

مثنوی بیان کرد: انقلاب اسلامی اتصال به حوزه های علمیه و مردم پیدا کرد و جوانان در آن نقش پیدا کردند، یک دوقطبی چندهزار ساله غرب و شرق را به هم ریخت.

وی افزود: برکات انقلاب اسلامی در تمام جاها و حوزه ها مشهود است زیرا تمام ظرفیت ها را به میدان آورد.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین ظرفیت دین که بسیار مهم بود را به میدان آورد، ظرفیت رهبری بزرگ نیز در انقلاب بسبار موثر بود، در سالیان اخیر خیلی از کشورهای منطقه اتفاقاتی داشتند ولی رهبر بزرگی در کنار آنها نبود اما در ایران اسلامی رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب کارساز و سرنوشت‌ساز بود.

مثنوی اضافه کرد: در کنار تمام این ظرفیت ها شیطان بزرگ آمریکا به دشمنی خود ادامه داده و ایران اسلامی با تمام قوا مقابل او و هم پیمانانش ایستاده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی الگو و پایه اصلی کرامت بوده و امروز به عمق راهبردی رسیده و در همه جای به الگویی تبدیل شده است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نسخه های دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران به بن بست رسیده است، ۶۰ مرکز در آمریکا به دنبال مواجهه با انقلاب اسلامی هستند.

مثنوی با اشاره به برخی فتنه ها و جنگ نرم دشمنان علیه ایران اسلامی عنوان کرد: برخی از افراد پیاده نظام دشمن در داخل کشور به دنبال منافع خودشان بودند، بخش عمده راهبرد دشمن در حوزه تحریف است که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که تحریف دشمنان را در مقابل بخش فرهنگی دست کم نگیرید.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: راهبرد جنگ، راهبرد دیگری است چه در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس و چه پس از آن و این روزها که به بهانه های مختلف فضای کشور را درگیر جنگ می‌کنند، راهبرد دیگر آنها مجموعه ای از استراتژی‌هاست و تلاش می کنند انقلاب اسلامی به شکوفایی نرسد لذا تاکتیک های متفاوتی را انتخاب کردند.

وی گفت: آن‌ها می گویند یک ایران بزرگ قابل تحمل نیست ولی چند ایران کوچک تحمل می شود آنها به دنبال ایران لری و بلوچی و کردی هستند می خواهند کشور را تجزیه کنند و به دنبال تقسیم ایران هستند.

مثنوی ادامه داد: در راستای راهبردی که به کار گرفتند برخی ها به دنبال این هستند که ایران اسلامی را به عقب بازگرداند این روزها با چهار راهبردی که دشمن دارد به دنبال زیر سوال بردن انتخابات هستند، برخی‌ها به هر دلیلی تاُیید نمی‌شوند که آن را حربه ای برای کاهش مشارکت در انتخابات می‌کنند ولی مردم دست رد به سینه آن‌ها می‌زنند.

وی گفت:دشمنان به دنبال این هستند که سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند، ولی مردم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی و حضور گسترده خود در پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی می زنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی