تاریخ انتشار : دوشنبه 5 فوریه 2024 - 23:09
کد خبر : 26019

سجده شکر امام جمعه روی یک پل

سجده شکر امام جمعه روی یک پل
امام جمعه شهر سوق از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد روی یک پل سجده شکر به جای آورد.

امام جمعه شهر سوق از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد روی یک پل سجده شکر به جای آورد.

به گزارش آفتاب دنا خبرگزاری فارس از دهدشت؛ احداث پل شهید طیب موگر یکی از مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد بود که اکنون به همت دولت سیزدهم این پل که خواسته شهید طیب بوده به بهره‌برداری رسیده است. 

 مردم این روستا سال‌هاست برای عبور از رودخانه مارون مجبور به استفاده از وسیله خطرناکی به‌نام گرگر یا جره بودند، این پل جاده طریق الطیب را به روستای موگر متصل می‌کند که بهره‌برداری از پل شهید طیب خطرات این مسیر برطرف شد. 

در همین راستا حجت‌الاسلام مهدی کیانی اصل در گفت و گو با خبرنگار فارس در دهدشت گفت: خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که مطالبه‌گری در جلسات شورای اداری و مخصوصاً در خطبه‌های نماز جمعه به ثمر نشست و آرزوی یکی از شهدای گرانقدر، شهیدی که دانشگاه فلوریدای آمریکا را رها کرده و در جبهه حق علیه باطل شرکت کرد و به شهادت رسید. 

 وی افزود: این شهید والا مقام در وصیت‌نامه‌اش گفته که مرا در زادگاهم به خاک بسپارید شاید مشکلی از مشکلات روستا حل شود.

کیانی اصل خاطرنشان کرد: مردم روستایی که قبلاً با جره رفت و آمد می کردند و علاوه بر خطراتی که برای آنها داشت رفت و آمد به روستای اطراف و شهر برای آن‌ها با مشکلات فراوانی روبرو بود اما امروز شاهد بهره‌برداری از این پل هستیم.

امام جمعه سوق ضمن قدردانی از کسانی که برای این پروژه زحمت کشیدند، گفت: از استاندار، از معاونان عمرانی اسبق و فعلی استاندار، اداره راهداری  شهرستان کهگیلویه و راهداری استان، برنامه و بودجه استان و از مدیر عامل نفت و گاز گچساران، فرمانداران قبلی و فعلی و بخشدار سوق که پیگیر بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی