تاریخ انتشار : دوشنبه 5 فوریه 2024 - 10:39
کد خبر : 26013

ازمحل اعتبارات سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت های فرهنگی و هنری استان اختصاص یافت

۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت های فرهنگی و هنری استان اختصاص یافت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 150 میلیارد تومان به زیرساخت های فرهنگی و هنری استان اختصاص از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور خبر داد

آفتاب دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به زیرساخت های فرهنگی و هنری استان اختصاص از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور خبر داد

امین درخشان روز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبارات از محل سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد به زیرساخت های فرهنگی و هنری خبر داد اختصاص یافت وی اظهار کرد: این میزان اعتبارات طی دو سال تخصیص داده می شود که حدود ۵۰ میلیارد تومان از این میزان سهم کتابخانه های عمومی و ۱۰۰میلیارد تومان جهت تعمیر، تجهیز و تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی و هنری ارشاد استان بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با سراسر کشور از ۱۶ تا ۲۳ بهمن ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این جشنواره ۱۷ فیلم در موضوعات مختلف در سطح استان در سینما هنر یاسوج اکران می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین جشنواره هنرهای تجسمی پیش بینی شده که طی این ایام برگزار می شود.

درخشان با اشاره به استقبال هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد از جشنواره تجسمی فجر تصریح کرد: ۳۶۰ اثر از هنرمندان استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد: ۱۵ اثر هنرمندان استان در این جشنواره انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود نشاط اجتماعی در جامعه عنوان کرد: در زمینه نشاط اجتماعی و مقابله با آسبب های اجتماعی به عنوان یک اولویت به بحث نشاط در جامعه توجه خواهد شد.

درخشان تاکید کرد: در جشنواره بین المللی موسیقی فجر دو گروه موسیقی پاپ، سه گروه موسیقی محلی استان کهگیلویه و بویراحمد و دو گروه موسیقی از سایر استانها از ۲۵ بهمن ماه تا یکم اسفند ماه بیش از ۲۰ اجرا خواهند داشت.

وی اظهار کرد: این گروه‌ها در شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، بهمئی و دنا برگزار می شود.

سه جشنواره طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای نشاط اجتماعی و با توجه به دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات ۱۱ اسفند، جشن های فرهنگ و هنر با عنوان «شکوه ایران» برگزار خواهد شد.

درخشان افزود: بخش قابل توجهی از شور انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد مدیون تلاش ها و فعالیتهای رسانه هاست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی