تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 ژانویه 2024 - 16:42
کد خبر : 25885

تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پدر معنوی استان

تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پدر معنوی استان
آفتاب دنا : مدیرکل و جمعی از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان سالروز ولادت حضرت امیر مومنان علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تبریک خجسته میلاد مولود کعبه، امیر مؤمنان، حضرت امام علی(ع) و روز پدر به نماینده ولی فقیه در استان گفت: حضرت علی(ع)، بزرگ‌مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت، و اسوه تقوی است و چه زیباست سالروز میلاد پر نورش مصادف با تجلیل از مقام شامخ پدر، این اسطوره متین و عماد خانواده گشته و مایه مباهات و فخر مردان است.

 عزت خواه افزود: سالروز ولادت مولود کعبه فرصتی است تا به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگی ودانش آموزی از پدر معنوی استان حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز کهگیلویه وبویراحمد تجلیل و از رهنمودهای ایشان به عنوان چراغ راه تعلیم وتربیت بهره گیریم.

وی بیان کرد: رسالت ما در آموزش و پرورش تربیت انسان در همه ابعاد علمی، فرهنگی و اجتماعی است تا دانش آموزان علاوه بر تحصیل با آموزهای دینی و اخلاقی به خوبی آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از حضور متولیان آموزش وپرورش به میمنت میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و روز گرامیداشت مقام پدر، گفت: سیزدهم رجب ولادت مولی الموحدین حضرت امیر (ع)،  زادروز تابش انوار علم، عدالت، شجاعت و سخاوت است که در این روز خجسته جهان شاهد شکفتن اسوه کمال و معرفت گردید.

آیت الله حسینی افزود: امام علی(ع) تنها نسخه حقانیت، عدالت، منطق، تفکر، تدبیر و سیاست علوی بالاترین نسخه قرآنی نجات و رستگاری بشریت است.

وی به نقش و رسالت خطیر آموزش وپرورش در تربیت انسانهایی در تراز مکتب مولا علی (ع) اشاره کرد وگفت:  فرهنگیان در ترویج شعائر دینی و اخلاقی و آموزش فضیلت‌های انسانی در جامعه نقش برجسته‌ای دارند که باید به این مهم اهتمام ورزند.

در پایان این دیدار به مناسبت خجسته میلاد مولی الموحدین، امیر مؤمنان، حضرت امام علی(ع) و روز پدر با اهداء لوح سپاس از  پدر معنوی استان حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی