تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 ژانویه 2024 - 23:46
کد خبر : 25862

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

حمایت از انجمن های علمی برای حل چالشهای آموزش وپرورش یک نیاز اساسی و از اولویتهای آموزش وپرورش است

حمایت از انجمن های علمی برای حل چالشهای آموزش وپرورش یک نیاز اساسی و از اولویتهای آموزش وپرورش است
آفتاب دنا : مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تقویت و حمایت از انجمن های علمی برای حل مشکلات و چالشهای آموزش وپرورش یک نیاز اساسی و از اولویتهای آموزش وپرورش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا .حسنعلی عزت خواه در دیدار با دبیر  و اعضای شورای اجرایی انجمن جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد با ابراز خرسندی از فعالیت این انجمن گفت: نیاز امروز آموزش وپرورش فعال شدن انجمن های علمی برای رشد و خلاقیت در میان دانش آموزان و در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

وی ، آموزش وپرورش را زیربنای تحول در جامعه عنوان کرد وگفت: انجمن علمی جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی استان می تواند با رصد چالشها و مشکلات امروز آموزش وپرورش و ارائه راهکارهای لازم بر اساس مقتضیات زمانی به جهت دهی درست و حل بسیاری از آسیبهایی که نسل جوان ما را تهدید می کند کمک کند.

عزت خواه، خواستار فعالیت این انجمن در همه شهرستانها ومناطق استان  شد وگفت: با محوریت ادارات تحقیق و پژوهش و آموزش منابع انسانی  اداره کل آموزش وپرورش با برگزاری جلسات منظم نسبت به نیازسنجی و شناسایی چالشها اقدام و برای رفع آنان راهکارهای عملیاتی ارائه و اجرا کنید.

وی با بیان اینکه انجمن های علمی حلقه وصل آموزش و پرورش با جامعه هستند گفت: بسترهای فعالیت های جمعی و علمی باید از پایه یعنی آموزش و پرورش آغاز شود که انتظار می رود با برقراری ارتباط با معلمان و دانش آموزان زمینه نشاط علمی را در مدارس بیش از پیش فراهم  نمایید.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان خواستار برگزاری جلسه ای با معلمان جامعه شناسی و علوم اجتماعی برای استفاده از نظرات و دیدگاههای آنان برای حل مشکلات و چالشهای پیش روی آموزش وپرورش شد.

دبیر شورای اجرایی انجمن جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گزارشی  از روند تاسیس این انجمن ارایه کرد وگفت: برنامه های متنوعی با همکاری گروههای آموزشی استان و دانشگاه فرهنگیان  برای کمک به آموزش وپرورش پیش بینی شده است.

عباس کمالی از آمادگی این انجمن برای برگزاری کارگاههای اقدام پژوهی و درس پژوهی ، تحلیل محتوا و دوره های ضمن خدمت با موضوعات ، آسیب های اجتماعی در مدارس برای معلمان خبرداد و گفت: انجمن های علمی بازوی کمکی ارزشمندی برای مباحث آموزشی و پژوهشی در سطح مدارس است.

وی آشنایی معلمان با روش تحقیق وپژوهش و فناوری اطلاعات را یک نیاز اساسی عنوان کرد وگفت: انجمن جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی استان در کنار آموزش وپرورش برای توانمند سازی معلمان و آسیبهای اجتماعی که دانش آموزان را تهدید می دهد برنامه دارد که  برای تحقق این برنامه ها نیازمند حمایت جدی و عملی هستیم.

دبیر شورای اجرایی انجمن جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از نگاه عالمانه و هوشمندانه مدیرکل آموزش وپرورش استان  در جهت تقویت انجمن های علمی، خواستار ایجاد فضا و امکانات جهت فعالیت این انجمن شد.  

در این جلسه ابراهیم دباغ ، عبدالرسول عباسی ،  رحیم بهمنی و سرکار خانم فریده تقوی از اعضای اجرایی شورای انجمن جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد به بیان دیدگاههای خویش در رابطه با همکاریهای دو جانبه پرداختند و خواستار تعامل و همراهی آموزش وپرورش برای تحقق برنامه های این انجمن شدند.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی