تاریخ انتشار : شنبه 6 ژانویه 2024 - 22:08
کد خبر : 25854

دبیر شورای اجرایی انجمن جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:

کارگاههای اقدام پژوهی و درس پژوهی و دوره های ضمن خدمت با موضوعات آسیب های اجتماعی در مدارس برگزار می شود

کارگاههای اقدام پژوهی و درس پژوهی و دوره های ضمن خدمت با موضوعات آسیب های اجتماعی در مدارس برگزار می شود
آفتاب دنا : دبیر شورای اجرایی انجمن جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری کارگاههای اقدام پژوهی و درس پژوهی ، تحلیل محتوا و دوره های ضمن خدمت با موضوعات ، آسیب های اجتماعی در مدارس برای معلمان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، اولین جلسه اعضای شورای اجرایی انجمن علمی ، آموزشی جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور اعضا تشکیل شد.

عباس کمالی دبیر شورای اجرایی انجمن جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی استان در این جلسه گزارشی  از روند تاسیس این انجمن ارایه کرد وگفت: برنامه های متنوعی با همکاری گروههای آموزشی استان و دانشگاه فرهنگیان پیش بینی شده است.

وی از رونمایی از وب سایت تخصصی انجمن جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد به نشانی www.kbanjomanssmo.ir  خبر داد .

کمالی ، برگزاری دوره های ضمن خدمت با موضوعات ، آسیب های اجتماعی در مدرسه، « تولید محتوای الکترونیکی » با تاکید بر مدرسه و کلاس درس و برگزاری نشست های تخصصی جامعه شناسی آموزش و پرورش با موضوعات  نقد و‌ بررسی تاثیرات « الگوسازی های کاذب» ( سلبریتی ها و …) و تاثیرات منفی آنها بر دانش آموزان  ،اجرای کارگاههای اقدام پژوهی و درس پژوهی و تحلیل محتوا برای معلمان استان و تاثیرات نوع مدرسه بر طبقه اجتماعی و شکاف طبقاتی را بخشی از برنامه های پیش بینی شده انجمن جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی استان عنوان کرد.

در این جلسه سایر اعضا در خصوص موضوعات و فعالیت های مختلف انجمن جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی  در سطح استان به تبادل نظر پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی