تاریخ انتشار : جمعه 5 ژانویه 2024 - 0:54
کد خبر : 25826

به مناسبت گرامیداشت روز زن و به همت امور بانوان و اداره شاهد آموزش وپرورش استان:

تجلیل نمادین از ۳۸ نفر از مادران ،همسران،فرزندان شهید فرهنگی و کارکنان زن آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد/به برکت انقلاب اسلامی بانوان در عرصه های مختلف کارنامه درخشانی دارند

تجلیل نمادین از ۳۸ نفر از مادران ،همسران،فرزندان شهید فرهنگی و کارکنان زن آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد/به برکت انقلاب اسلامی بانوان در عرصه های مختلف کارنامه درخشانی دارند
آفتاب دنا : در مراسمی نمادین به همت امور بانوان و اداره شاهد و ایثارگران آموزش وپرورش استان به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر از 38 نفر از مادران ،همسران،فرزندان شهید فرهنگی و کارکنان زن شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تبریک روز زن ،حضرت فاطمه زهرا(س) را الگویی بی بدیل عالم خلقت و معیار کامل حجاب و عفاف برای بانوان جهان دانست و گفت: ‏تمسک به شیوه و روش این بانوی بزرگ جهان اسلام سعادت دنیوی و اخروی را به دنبال دارد.‏

حسنعلی عزت خواه ، مادران شهدا را به معنای واقعی کلمه معلمان شهید پرور خواند و افزود:همه ما وظیفه داریم قدردان خون شهدا باشیم و به خوبی از دستاوردهای انها دفاع کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ،آن را نماد مقاومت و مبارزه با تروریسم جهانی والگوی بصیرت برشمرد و گفت:امروز محور مقاومت به برکت جانفشانی ها و رشادت های میدانی این شهید بزرگوار مرز جغرافیایی خود را گسترش داده و مصمم تر از گذشته به کار خودش ادامه می دهد.

حضرت زهرا (س) الگویی مناسب برای زنان عالم است

رئیس حوزه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج هم در این مراسم ،توسل جستن به ائمه اطهار را جز جدایی ناپذیر مسلمانان  عالم دانست و گفت:یکی از رموز موفقیت شهید سلیمانی در تمامی لحظات و عرصه های زندگی اش ، محبت و ارادت خالص او به اهل بیت عصمت و طهارت بود.

وی ،حضرت زهرا (س) را سرسلسله خصلت‌ها و شایستگی‌های انسانی و اسلامی در رسیدن به مرز سعادت دنیوی و اخروی و الگویی مناسبی برای زنان عالم توصیف کرد و افزود: زنان ما باید به چنین منظومه طهارت، عصمت و عظمت افتخار کنند چرا که اگر این برجستگی‌ها و شایستگی‌ها به عنوان شاخصه زندگی امروزی برای زنان و حتی مردان ما مورد توجه و الگو قرار گیرد به راحتی می‌توان به سرمنزل سعادت و شایستگی‌ها دست پیدا کرد.

حجه الاسلام والمسلمین بهشت ،شهید سلیمانی را نماد و اسوه جبهه مقاومت دانست و گفت:آوازه اخلاص، فداکاری و ولایتمداری او در سراسر عالم طنین انداز شده است.

حجه الاسلام و المسلمین بهشت با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با شهادتش خون تازه ای را در رگ‌های جبهه مقاومت در منطقه تزریق کرد افزود: عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» تجلی روح مقاومتی است که شهید سلیمانی در سراسر محور مقاومت دمیده بود.

 محمد شریف مجیدیان رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر از۸ نفراز مادران  و همسران شهدای فرهنگی استان  به شکل نمادین تجلیل شد.

به برکت انقلاب اسلامی بانوان در عرصه های مختلف کارنامه درخشانی دارند

صدیقه نیک اقبالی مشاور مدیرکل آموزش وپرورش استان در امور بانوان، نیز با بیان اینکه توان بالای جبهه مقاومت مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است  ،گفت:گفتمان و فرهنگ مقاومت بواسطه شهادت شهید سلیمانی نه تنها در منطقه بلکه در سراسر عالم گسترش پیدا کرده است و به مدد الهی و باایمان راسخ جبهه مقاومت و تربیت یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی گام‌های بزرگی در راه آزادی قدس شریف برداشته اند.

وی از برنامه ریزی برای معرفی بانوان خلاق و توانمند آموزش وپرورش در سطح مدارس و شهرستانها خبرداد و گفت:  به برکت انقلاب اسلامی بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی ،فرهنگی ،سیاسی در جامعه کارنامه درخشانی دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی