تاریخ انتشار : شنبه 16 دسامبر 2023 - 10:27
کد خبر : 25705

مهمانی ازجنس اخلاص وایثار

تشییع باشکوه شهید گمنام در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد/ شهدا معلمین عملی جامعه  هستند

تشییع باشکوه شهید گمنام در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد/ شهدا معلمین عملی جامعه  هستند
آفتاب دنا: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن استقبال و وداع با پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس، در آیینی یاد و خاطره شهدای والا مقام را گرامی داشتند.

به گزارش آفتاب دنا آئین استقبال از شهید گمنام در محوطه اداره کل آموزش وپرورش استان با حضور مدیرکل ،معاونین و کارکنان از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز شد که پس از تشییع بر روی دستان همکاران فرهنگی و طی مسیر در محوطه اداره کل، در جلوی ساختمان شماره یک آیین عزاداری برگزار و ضمن تجدید میثاق با شهید گمنام دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) شهدا را ضامن بقاء و تداوم انقلاب اسلامی دانست .

حسنعلی عزت خواه گفت: شهدا معلمین عملی جامعه  هستند که باید با الگوی از آنها منش ،سبک وسیره شهدا را سرمشق و الگوی خویش قرار دهیم.

وی با اینکه آموزش وپرورش نقش مهمی در ترویج فرهنگ و سیره ،ارزشها و آرمانهای شهدا و انتقال آن به نسل جوان دارد گفت: امروز در بحث جهاد تبیین و حرکت در مسیر آرمانهای شهدا همه وظیفه داریم  که اگر وظایفمان را به درستی انجام ندهیم مدیون خون شهدا هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز گفت: برنامه ریزی لازم از سوی کنگره شهدا برای تشییع شهید گمنام در مدارس انجام گرفته و امروز فضای برخی مدارس استان با حضور شهدا عطرآگین خواهد بود.

حجت دبیقی ،حضور گسترده دانش آموزان در مراسم معنوی تشییع شهیدای گمنام در مدارس را نشان از سربلندی نظام تعلیم و تربیت در برابر هجوم همه جانبه تبلیغات مسموم دشمنان عنوان کرد.

پس از مداحی و سینه زنی کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان در فضایی حزن انگیز با شهید گمنام وداع و این شهید والامقام برای تشییع به برخی مدارس شهر یاسوج انتقال داده شد. 

گفتنی است : همزمان با ایام شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) اقصی نقاط ایران اسلامی رنگ و بوی شهادت به خود گرفته و سرزمین شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد نیز از این فیض الهی متنعم گشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی