تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دسامبر 2023 - 23:25
کد خبر : 25668

سونامی جریان ندای وحدت شگفتی ساز خواهد بود/مردم دیگر اعتمادی به ورشکستگان سیاسی ندارند/ جریان ندای وحدت مردمی ترین جریان فکری کهگیلویه وبویراحمد

سونامی جریان ندای وحدت شگفتی ساز خواهد بود/مردم دیگر اعتمادی به ورشکستگان سیاسی ندارند/ جریان ندای وحدت مردمی ترین جریان فکری کهگیلویه وبویراحمد
آفتاب دنا : خوشبختانه امروز جریان ندای وحدت با پرچمداری مهدی روشنفکر به مردمی ترین جریان فکری در تاریخ استان کهگیلویه وبویراحمد تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، جریان ندای وحدت که در سال ۹۴ با حضور جمعی از نخبگان و دانشگاهیان شهرستانهای بویراحمد و دنا برای کمک به قطار توسعه و پیشرفت این دیار شکل گرفت در انتخابات دور یازدهم ازحاج مهدی روشنفکر که از نیروهای انقلابی ،متدین ،خوشنام ،توانمند و از چهره های علمی ودانشگاهی بود حمایت نمود که با رای قاطع مردم بر کرسی سبز بهارستان تکیه زد.

خوشبختانه امروز جریان ندای وحدت با پرچمداری مهدی روشنفکر به مردمی ترین جریان فکری در تاریخ استان کهگیلویه وبویراحمد تبدیل شده است.

جریانی که با توده های مردمی فارغ از جریانهای وابسته به قدرت و ثروت شکل گرفت و توانست مسیر جدید و پرافتخاری را در خدمت صادقانه و بی منت به مردم  تجربه کند و به عنوان یک جریان تاثیر گذار در معادلات سیاسی اجتماعی نقش آفرینی می کند.

 امروز روح حاکم بر جریان ندای وحدت تقویت همبستگی و انسجام سیاسی و اجتماعی برای حرکت به سوی طلوع فرداهایی روشن است و هرکسی را که به مرزبندیهای طایفه ای دامن بزند از خود نمی داند و آن را ضد توسعه و پیشرفت قلمداد می کند.

همه طوایف و اقوامی که در استان زیبا و چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد و شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون زندگی می کنند همه زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و با هر سلیقه و گرایشی که دارند به سربلندی ایران عزیز و توسعه می اندیشند. که جریان ندای وحدت متشکل از همه کسانی است که به توسعه می اندیشند خط مشی و برنامه های این جریان را قبول دارند که دراین انتخابات نیز با عرضه برنامه ها و شعارهای  خویش  تلاش می کند به پشتوانه رای مردمی مسیر را برای توسعه این دیار و حل مشکلات و آلام مردم بیش از گذشته هموار نماید.

 امروز جریان ندای وحدت  بیش از هر زمان دیگر به دنبال وحدت و همگرایی همه جریانها ،طوایف ونیروهای دلسوز برای کمک به آبادانی و توسعه این دیار پرگهر است و با برنامه ریزی اصولی و هوشمندانه و استفاده از نظرات همه نخبگان و اقشار مختلف مردم به فراتر از مرزهای جغرافیایی و طایفه ای می اندیشد و هر گونه مرزبندی و خط کشی را رد می کند .

اخیرا شاهد حضور افرادی در تجمع و حمایت از یک کاندیدای خاص بودیم  که بدون تردید حضور افرادی که ثبات سیاسی خاصی ندارد و بادی به هر جهتی هستند قطعا تاثیری در پشتیبانی مردمی از جریان وحدت نخواهند داشت ضمن اینکه آنان امتحان خویش را درگذشته پس داده اند و مردم نیز نشان دادند که با آنان عقد و اخوتی نبسته اند و در انتخابات گذشته دست رد به سینه آنان زدند.

انشالله با حضور گسترده ، هوشمندانه و شور آفرین مردم در انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی حماسه ای دیگری در گام دوم انقلاب خلق خواهد شد که این بار سونامی جریان مردمی ندای وحدت شگفتی ساز و مردم را به آینده امیدوارتر خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی