تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دسامبر 2023 - 1:25
کد خبر : 25663

عزت خواه، در نشست معاونان آموزشی ادوار آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد :

ارتقا کیفیت آموزشی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان مستلزم همکاری دلسوزان نظام تعلیم وتربیت است

ارتقا کیفیت آموزشی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان مستلزم همکاری دلسوزان نظام تعلیم وتربیت است
آفتاب دنا : مديرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتقا کیفیت آموزشی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در مدارس مستلزم همکاری و همراهی همه دلسوزان نظام تعلیم وتربیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، با هدف ارتقاء کیفیت بخشی به آموزش در مدارس  نشست هم اندیشی معاونان آموزش متوسطه ادوار گذشته اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

  حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه  با وجود کمبود فضاها ، امکانات آموزشی مناسب و پایین بودن برخی شاخص های آموزشی، باز شاهد کسب موفقیت های علمی توسط معلمان و دانش آموزان در سطح کشور هستیم. وی گفت:مشارکت سرمایه های آموزشی پیشین و استفاده از ظرفیت آنها می تواند موجب شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و ارتقا کیفیت آموزشی در مدارس را فراهم نماید.

عزت‌خواه با تاکید بر ضرورت ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس به ویژه در مدارس دولتی افزود:ارتقا کیفیت آموزشی برای آموزش و پرورش استان یک اولویت است.

وی با بیان اینکه سیاست وزارت آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین است، گفت: وزارت آموزش و پرورش بر این سیاست محوری در نظام تعلیم و تربیت به عنوان یک استراتژی و حرکت راهبردی تاکید دارد.

گفتنی است : در این نشست سید محمد رحیم افشانی ، عبدالخالق پادیاب ، علی محمد دانشی . رحمان فاضلی . سید جواد حسینی . سید خسرو حسینی. سید علی اکبر هاشمی  و محمد جمالی آرند از معاونان ادوار آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی