تاریخ انتشار : دوشنبه 27 نوامبر 2023 - 0:47
کد خبر : 25563

مدیر روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

تبلیغات محیطی ،تولید محتوا و آثار فاخر هنری توسط روابط عمومی تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدا مد نظر قرار بگیرد

تبلیغات محیطی ،تولید محتوا و آثار فاخر هنری توسط روابط عمومی تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدا مد نظر قرار بگیرد
آفتاب دنا : مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: روابط عمومی ها برای هر چه باشکوه تر برگزاری کنگره ملی شهدای استان مشارکت جدی داشته و تبلیغات محیطی ،تولید محتوا و آثار فاخر هنری توسط روابط عمومی تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدا را در دستور کار داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، محمد صادق درفشی در همایش روابط عمومی های استان با موضوع برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» گفت: برگزاری کنگره عظیم یکهزار و ۸۹۶ شهید استان، برنامه مهم و بزرگ فرهنگی سال آینده خواهد بود.

درفشی با تاکید بر اینکه این رویداد بزرگ فرهنگی باید با شکوه تمام برگزار شود و از هم اکنون اطلاع رسانی لازم صورت گیرد، افزود: همه دستگاه های اجرایی آماده برگزاری کنگره ای در شان شهدای استان باشند که روابط عمومی دستگاه ها در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه این کنگره ملی فضای معنوی به استان می بخشد بر تبلیغات محیطی و تولید محتوا توسط روابط عمومی دستگاه ها تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدا تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها آثار فاخر هنری تهیه کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به قدرت رسانه ها و رسانه های قدرتمند در عصر کنونی گفت: اگر قدرت رسانه ای نبود هرگز نسل کشی اسرائیل به جهان مخابره نمی شد لذا روابط عمومی ها از قدرت رسانه ها غافل نشوند.

وی یادآور شد که ۲ رویداد مهم انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ و کنگره ملی شهدای استان در سال ۱۴۰۳ را در پیش رو داریم و باید اولویت باشند و برای این مهم اهتمام جدی داشته باشیم و مشارکت مردم و مردم محوری را برای هر دو رویداد مبنا قرار دهیم.

درفشی رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی استان با اشاره به برگزاری انتخابات پایان سال گفت: روابط عمومی دستگاه ها به مانند مدیران و معاونین از سوگیری انتخاباتی بپرهیزند و زمینه حضور باشکوه مردم در ۱۱ اسفند را فراهم کنند.

سخنگوی کنگره ملی شهدای استان هم گفت: استان یک هزار و ۸۹۶ شهید دفاع مقدس، شهید عرصه سلامت، شهید مدافع حرم و شهید مدافع امنیت تقدیم انقلاب کرده است.

رضایت علیزاده از برنامه ریزی برای برگزاری ۳۰ هزار برنامه تا برگزاری کنگره شهدا خبر داد و گفت: برگزاری ۲ هزار و ۵۷۰ یادواره و ۱۳ هزار برنامه روایتگری در دستور کار است.

وی بر همکاری روابط عمومی ها با کنگره ملی شهدا تاکید کرد و گفت: جمع آوری آثار شهدای مربوط به هر دستگاه توسط روابط عمومی ها، فضاسازی فرهنگی در محیط اداری، سرکشی از خانواده شهدای و ایثارگران دستگاه ها و انجام کارهای هنری از جمله اقداماتی است که روابط عمومی ها تا زمان برگزاری کنگره باید انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی