تاریخ انتشار : دوشنبه 27 نوامبر 2023 - 0:40
کد خبر : 25560

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد:

نقش روابط عمومی ها در برگزاری باشکوه کنگره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تعیین کننده است

نقش روابط عمومی ها در برگزاری باشکوه کنگره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تعیین کننده است
آفتاب دنا : رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش روابط عمومی ها در برگزاری باشکوه کنگره شهدا تعیین کننده و فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای آینده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، سید ولی موسوی در همایش روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان با موضوع برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون شهداست و همه ما برای انتقال فرهنگ ،تفکر و آرمان‌های شهدا وظیفه داریم.

وی بیان کرد: کنگره شهدای استان یک رویداد مهم فرهنگی است که دستگاهها برای برگزاری باشکوه این کنگره باید از همه ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

موسوی، با بیان اینکه ۱۰۲ شهید فرهنگی و ۴۴۶ شهید دانش آموز در سطح استان داریم که یک سوم شهدای استان را تشکیل می‌دهند گفت: برنامه های متنوعی برای در حوزه دانش آموزان و فرهنگیان برای برگزاری اجلاسیه های متعدد در ۱۳ شهرستان و منطقه پیش بینی شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان ، از نصب تمثال شهدای فرهنگی و دانش آموزی در سطح ادارات شهرستانها ، مناطق و مدارس خبر داد گفت: سرکشی از خانواده‌های شهدای فرهنگی  و دانش آموزی ،برگزاری یادواره های شهدا و تهیه فیلم کوتاه از سبک و زندگی شهدا ،از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش تا زمان برگزاری کنگره شهدای استان است.

موسوی، خواستار خلاقیت و نوآوری در برگزاری برنامه های کنگره شهدای استان شد وگفت: تولید محتوا و استفاده از ظرفیت رسانه ها ،تقسیم کار بین ادارات و انجام کارهای شاخص و ماندگار،استفاده از ظرفیت تشکلهای مردمی و اطلاع رسانی منظم از برنامه های کمتیه های مختلف تا زمان اجرای کنگره مد نظر مسئولان برگزاری کنگره قرار بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی