تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 نوامبر 2023 - 23:57
کد خبر : 25555

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج
آفتاب دنا : مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درپیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، متن پیام سرگرد پاسدار ستار غلامی گنجه بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج‌، ستاره سماواتیان در زمین است و صاعقه مرگ ستمگران زمان، سلاح رهایی محرومان است و سوهان روح مستکبران، سنگرنشین سفره هفت‌سین باصفای آزادی است. مرد سنگر و سجاده و سپیده و سبزه و سرخ‌رویی و ستم سوزی.

 بسیج مدرسه عشق است و چه ارزشی بزرگتر از این که بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در وصف بسیج فرمود: در دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام، زیرا که گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند و اگر ندای دلنشین تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شد، چشم طمعِ دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد.

 الگو و مقتدای بسیجیان، امیر مؤمنان علی(ع) اوّل بسیجی اسلام می باشد. بسیجی به علی تأسی و نگاه می کند، کسی که سال ها برای حفظ و حراست از نبوت و رسالت جهاد و مبارزه کرد و برای عدالت، سختی ها کشید و سرانجام در محراب عشق به شهادت رسید.

بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در پنجم آذرماه سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج باز تعریف کند و آن را به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب درکنار مردم تبدیل کند.

اینجانب هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی دلاورمردان و شیر زنان بسیجی، فرماندهان و پیش قراولان عرصه امنیت غذایی، مربیان عزیز و گرانقدر بسیج همگام با کشاورز و کشاورزان و تولید کنندگان چرخه اقتصاد میهن عزیزمان ایران اسلامی به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و آرزو دارم در پرتو عنایات الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پاسداری از ارزش های اسلامی و در توسعه و پیشرفت کشاورزی این کشور قدم کوچکی برداریم.

سرگرد پاسدار ستار غلامی گنجه

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی