تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 نوامبر 2023 - 23:28
کد خبر : 25552

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

جلسه هم اندیشی معاونان آموزشی متوسطه  کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت  برگزار می شود

جلسه هم اندیشی معاونان آموزشی متوسطه  کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت  برگزار می شود

آفتاب دنا :معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:جلسه هم افزایی و هم اندیشی معاونان آموزشی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، محمد جمالی آرند با بیان اینکه این نشست  روز چهارشنبه یکم آذر ماه به

آفتاب دنا :معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:جلسه هم افزایی و هم اندیشی معاونان آموزشی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، محمد جمالی آرند با بیان اینکه این نشست  روز چهارشنبه یکم آذر ماه به میزبانی شهر دهدشت برگزار می شود افزود:در راستای اجرایی نمودن سند تحول بنیادین و تحلیل عملکرد آموزشی شهرستان ها و مناطق استان و برنامه ریزی مطلوب برای کیفیت بخشی آموزشی و بهینه کردن آزمون های شبه نهایی و نوبت اول دوره اول و دوم متوسطه برگزار می شود.

وی گفت:بازدید از مدارس متوسطه شهرستان کهگیلویه، بررسی فعالیت‌ های آموزشی و فوق برنامه مدارس، شناسایی و جذب افراد ترک و بازمانده از تحصیل، برنامه ریزی برای چگونه برگزار کردن امتحانات نوبت اول و ارائه گزارش از روند فعالیت های پژوهش سراهای دانش آموزی  استان از مهمترین موضوعات و رویکردهای این نشست است.

جمالی آرند . حضور معاونان آموزشی، کارشناس مسئولان آموزش متوسطه نظری ودوره اول متوسطه کارشناس مسئولان فحک ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق در این جلسه  حضور  خواهند داشت ،ابراز امیدواری کرد با برگزاری چنین نشست ها و دوره های آموزشی مختلف توانمندسازی ویزه دبیران دروس مختلف شاهد ارتقا کیفیت آموزشی در مدارس استان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی